Strategie – Wszystkie wiadomościInternet pławi się w luksusieHugo Boss, Gucci, Louis Vuitton - luksusowe marki podążają w tym samym kierunku. Doceniły internet.21.12.2007 21:51•tłum. Robert SusłoProblemy służą markomWpadki dobrze znanych, sprawdzonych marek klienci traktują jak jakościowe testy. Im większy mają problem, tym bardziej je cenimy.19.12.2007 21:20Pesymizm motywujeKobiety najbardziej upierają się przy kremach, dietach, które wcześniej nic nie dały.19.12.2007 21:01BiznesMENi to optymiściPanowie mają częściej pozytywne oczekiwania względem wzrostu ekonomicznego, stóp procentowych, inflacji i giełdy.14.12.2007 13:06Atrakcyjne trumnySeksowne modelki zachęcają w reklamowym kalendarzu do zakupu... trumien.13.12.2007 12:27Visa wchodzi na giełdęTo będzie największy debiut w USA w przyszłym roku. Jeśli spojrzeć na konkurencję, z pewnością będzie można na nim zarobić.11.12.2007 12:10•Paweł SataleckiNajdłuższa reklama na świecieReklamy będą podążały za pociągiem na rekordowo długim wyświetlaczu LED.07.12.2007 12:30•Mariusz BłońskiWygląd produktów ma znaczenieJak wynika z badań na rzecz doskonałych z wyglądu produktów klienci rezygnują z ich jakości.06.12.2007 11:54Pepsi rozda miliard darmowych plików muzycznychWspólna akcja Pepsi i Amazona może oznaczać rewolucję w cyfrowej muzyce.05.12.2007 15:04•Mariusz BłońskiDomy na wodzie antidotum na zmiany klimatyczne?W Holandii boom przeżywa nowa branża: domy na wodzie. W roku 2008 rusza sprzedaż w Niemczech.05.12.2007 9:23•tłum. Robert SusłoReklama z czterema królami musi zniknąćWłoskiemu księdzu udało się przekonać producenta napoju energetyzującego do wycofania kontrowersyjnej reklamy z telewizji.04.12.2007 7:31Szkocja: Ćwierć miliona za nowe hasło reklamowe250 tys. funtów zapłacą podatnicy za zmianę hasła z "Najlepszy mały kraj na świecie" na "Witajcie w Szkocji".03.12.2007 11:57•Mariusz BłońskiAwans nie służy każdemuSposób, w jaki ludzie postrzegają swoje umiejętności wykorzystywane w pracy, wpływa na ich reakcję na sukces.30.11.2007 15:14Koniec zarabiania na "swiss made"Szwajcaria zaostrza walkę z marketingowym nadużywaniem znaku "Made in Switzerland".30.11.2007 14:20•tłum. Robert SusłoPoprzednia strona1...499500501502503...512Następna strona