Lidl i Biedronka, największe sieci dyskontowe, wyraźnie zmniejszyły wydatki na reklamę. Pokazały to najnowsze dane Instytutu Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w branży handlowej.
W całym 2014 roku przychody stacji wzrosły o przeszło 202 mln złotych, czyli o 5,6 proc. więcej niż w poprzednim roku.
Sezon ogórkowy za pasem, a tymczasem w świecie reklamy praca wre.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 467,89 mln zł wobec 459,58 mln zł tydzień wcześniej.
W reklamie udział bierze piosenkarka Agnieszka Chilińska. Pokaże się jako odpowiedzialna matka. Wiceprezes Avivy mówi co firma chce pokazać.
Ciało stało się produktem. Coraz więcej jest reklam, które zachęcają do poprawienia sobie wyglądu.
Olbrychski zachwala polskie produkty, Kot hipnotyzuje, a Lewandowski gra w drużynie Opla.
Rzecz jest i śmieszna i bardzo poważna zarazem, a tyczy się rozbrajających reklam, które rosną nam w kraju jak grzyby po deszczu.
Najczęstszą reakcją na reklamy jest wyłączenie telewizora lub przełączenie go na inny kanał.
Wszystko przez nowe rozporządzenie KRRiT, które zmienia zasady emisji spotów.