500 mln zł za dwa sezony meczów Ekstraklasy. Tyle zapłaciły TVP i Canal+ za prawa do pokazywania polskiej ligi piłkarskiej. To jeden z najwyższych kontraktów telewizyjnych w historii, a także jeden z najbardziej wartościowych w Europie.
Rozmowa z Michałem Maciukiem, Prezesem Zarządu Move TV, platformy Video out of home.
Do "wszystkich obcokrajowców, którzy interesują się Polską", jest skierowany nowy anglojęzyczny kanał TVP Poland In. Dostępny w internecie kanał ma informować o Polsce i przybliżać polski punkt widzenia na sprawy międzynarodowe.
We wtorek 6 listopada TVP Info zacznie nadawanie z całkiem nowego studia. Największą nowością jest 22-metrowa ściana ledowa. Stacja obiecuje, że obraz i dźwięk dorówna najlepszym stacjom na całym świecie.
Dane dotyczące oglądalności pochodzą od firmy badawczej Nielsen, którą prezes TVP Jacek Kurski wielokrotnie oskarżał o zaniżanie wyników oglądalności państwowego nadawcy.
Czwarta rewolucja przemysłowa toczy się także w mediach, a najlepiej ekspansję gospodarki 4.0 widać w telewizji. Pozytywnym przykładem takich działań jest światowy brand obecny w Polsce od ponad 20 lat – Discovery.
Najpierw Agora sprzedała Metro TV, teraz przyszła kolej na Stopklatkę. W ten sposób grupa z Czerskiej wyprzedała cały swój biznes telewizyjny i będzie miała środki na budowę sieci restauracji.
W zarządzie będzie po dwóch przedstawicieli obu spółek. Jak zaznaczono, wszyscy przedstawiciele wyższego szczebla kierowniczego Eleven Sports Polska zachowają swoje stanowiska.
Nadawcy z MUX-8 wspólnie przygotowali i wystartowali 1 maja z kampanią reklamową. Twarzą akcji jest aktor Cezary Żak i odbywa się ona pod hasłem „Chwyć pilota i sam wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej”.
Telewizja Polska przeznaczyła duże środki na dofinansowanie swoich oddziałów terenowych. Jak mówią władze TVP, chodzi o podniesienie jakości i liczby informacji regionalnych, jednak zdaniem medioznawców, to dofinansowanie przedwyborczej propagandy.