Trolololo
/ 176.221.124.* / 2016-02-03 22:29
Masz w dużej mierze rację. Prawdopodobnie osoba którą cytujesz pisała o autobusach miejskich Autosana wykorzystywanych w Lublinie. Kiedy istniał Zasada Group Autosan był w niej odpowiedzialny bardziej za autobusy międzymiastowe oraz lokalne natmiast Jelcz skupiał się bardziej na miejskich pojazdach. To co napisałeś to jest "robota" dla nowego właściciela, aby produkował bardzo dobry produkt. Może poprzedni zarząd chcąc zarobić chciał spróbować swoich sił w produkcji nowoczesnych autobusów miejskich, ponieważ były dotacje unijne i miasta wymieniały tabor? Autosan był raczej rozpoznawalny jako autobus międzymiastowy i lokalny, a jak wiadomo część PKS-ów upadła, albo została przejęta przez zagraniczne firmy, gdzie królują zupełnie inne autobusy. Może nowy właściel musi zmienić politykę? Może Autosan mógłby powrócić do produkcji specjalistycznych autobusów? Kiedyś przecież robił furgony, rentgeny, autobusy-sklepy, autobusy dla policjantów, czy też pojazdy do przewozu więźniów. Jelcz znalazł swoją niszę. Nie konkuruje ze Scanią, Manem itd. (w tej chwili, ale kto wie co będzie dalej). Produkuje specjalistyczne ciężarówki, które żadnemu laikowi się nie podobają, ponieważ nie rozumieją ich przeznaczenia. Nie zapominaj też proszę od czego zaczynał Solaris. Teraz się "wyrobił", ale początek to był montaż Neoplanów, które nie wytrzymywały polskich dróg. Z drugiej strony może pomiędzy Autosanem, a Solarisem jest szansa na współpracę, ponieważ Solaris produkuje tramwaje, a Autosan jest firmą, która dostarcza elementy do takich producentów. Kto wie? Dajmy szansę.