Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Bezpłatny wjazd na autostadę. Efekt?

Bezpłatny wjazd na autostadę. Efekt?

Money.pl / 2014-08-09 18:10
Komentarze do wiadomości: Bezpłatny wjazd na autostadę. Efekt?.
Wyświetlaj:
rozbiegane oczy rudego / 78.131.154.* / 2014-08-10 05:43
Na komfort wybierających się nad polskie morze złożą się wszyscy Polacy, bo straty zarządcy infrastruktury pokryje budżet. Na bezpłatny przejazd nie mogą liczyć jednak użytkownicy innych autostrad, w tym A4, którzy nadal będą stali w korkach i słono płacili. – Donald Tusk zachowuje się niczym pierwszy PRL­owski sekretarz inżynierii ruchu drogowego i zniósł opłaty jedynie na autostradzie A1. Na innych autostradach sytuacja się nie zmieniła. Wczoraj o godz. 16, a więc jeszcze przed szczytem, na autostradzie A4 w Brzęczkowicach do punktu poboru opłat czekało się prawie pół godziny. Stojący w 30­stopniowym upale i wielokilometrowych korkach kierowcy zapewne zastanawiali się, dlaczego i oni nie zostali zwolnieni z opłat. Odpowiedział im na antenie TVN24 Paweł Graś, były rzecznik rządu. – Nie chodzi o to, aby na drogach ćwiczyć system sprawiedliwości społecznej – podkreślił Graś.
Stb / 37.30.200.* / 2014-08-09 22:56
Stalexport na autostradzie A4 Kraków-Katowice to skandal na skalę światową. Wszedł na wybudowaną autostradę (jedyną za czasów komunistycznych) i na podstawie tajnej umowy notuje olbrzymie zyski wyciągając pieniądze od kierowców i blokuje rozwój całego regionu. NIK który jako jedyny miał dostęp do umowy koncesyjnej, przeanalizował ją i podsumował: Rozwiązać natychmiast jako skrajnie niekorzystną dla Skarbu Państwa czyli dla nas wszystkich.Obecna sitwa rządowa pilnuje interesów krwiopijcy a nie interesów nas wszystkich i nic nie robi z tą umową. Dodatkowo coraz częściej pojawiają się spekulacje odnośnie blokowania innych inwestycji w regionie które mogłyby wpłynąć na obniżenie ruchu na tym odcinku A4 i rzeczywistość niestety je potwierdza. Modernizacja lini kolejowej Kraków-Katowice choć w tym roku powinna być kończona właściwie nie została rozpoczęta (poza krótkim fragmentem od strony Katowic). Pomimo tego, że fundusze unijne przeznaczone na tę inwestycję (1 mld zł) zostaną stracone to żadne prace nie są prowadzone (co mogłoby choć część funduszy uratować). Prędkość szlakowa pociągów na tym odcinku jest mniejsza niż w XIXw. Prace projektowe nad S7 na północ od Krakowa w latach 2007-2013 zostały całkowicie wstrzymane choć to odcinek o olbrzymim natężeniu ruchu ok. 20 tys. samochodów na dobę a jest prowadzony przez obecną dróżkę o standardzie drogi powiatowej. To pokazuje że obecny system umów z koncesjonariuszami nie zostanie zmieniony bo jest świetnie skonstruowany do transferowania olbrzymich pieniędzy z kasy państwowej czyli naszej do prywatnych kieszeni uprzywilejowanych i pewnie mocno powiązanych podmiotów
UDO / 83.22.59.* / 2014-08-09 18:25
3RP z małej?!
A znasz inną Polskę? Możesz mieć pretensje do ludzi, ale nie Polski!!
A co ty robiłeś wtedy, kiedy "styropianowcy" narażali się na pały i więzienie,że masz prawo tak pisać!
Kierowca Lotniskowca / 87.207.172.* / 2014-08-09 21:30
znam inną Polskę, ale po treści Twojego postu, w którym może nawet nie świadomie bronisz kolesiowej kliki, która uczyniła z ziemi moich przodków, swój prywatny folwark, uważam że dalsza dyskusja jest zbędna.

Zachęcam jednak do zapoznania się z historią, nawet nie tak odległą, ot aby nie utrudniać zachęcam zerknąć do mądrych publikacji poruszających historię Polski od 1920 do wybuchu wojny. Ciekawa lektura. Jak chcesz to znajdziesz.
Kierowca Lotniskowska / 87.207.172.* / 2014-08-09 18:10
To tylko pokazuje jakby wyglądał sprawnie ruch gdyby:
1. przejazd autostradami był bezpłatny. Co jest rzeczą nierealną w tym kabarecie jakim jest 3 rp (specjalnie z małej), a który banda styropianowców śmie nazywać Polską. Pal 6, że jest bandycko wysoki podatek drogowy w paliwie. Nie będzie przejazdu "za darmo" więc punkt 1 traktujemy jako marzenie.
2. winiety. Więcej nie trzeba mówić.

Najnowsze wpisy