Pracownikbanku
/ 83.30.230.* / 2015-06-24 20:15
Jak na razie to jest wielki b.rdel w banku, a oddziały z dobry rok nie będą przystosowane do obsługi "wspólnych" klientów. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że Ci którzy przetrwają najtrudniejszy okres wylecą w momencie jak fuzja się zakończy. Dlaczego? Bo nie działające systemy, wydłużona dwukrotnie obsługa (konieczność przykładowo księgowania operacji w dwóch systemach) oraz brak szkoleń nie są powodem braku realizacji planów miesięcznych. Już pominę zmniejszenie premii, brak ludzi do pracy, itp. Starzy pracownicy zostaną wymienieni na nowych, albo sami się wykruszą ze względu na traktowanie ich "z buta" przez nową kadrę menedżerską.
Ps. Odprawy są dla centrali, w sieci sprzedaży raczej mało kto je zobaczy. Natomiast będzie dużo ciekawych propozycji nie do odrzucenia :|.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/