Forum Forum dla firmKsięgowość

Brak płatności w sklepie online

Brak płatności w sklepie online

paulina363 / 2015-08-27 09:51
Cześć, podczas analizy kosztów w moim sklepie online (branża odzieżowa), zauważyłam, że aż 20% zamówień wysłanych za pobraniem nie zostaje odebranych. To spory problem, bo wiadomo, nikt nie zwróci mi za wysyłkę i zwrot, a dodatkowo towar leży zablokowany na poczcie przez 3 tygodnie. W efekcie średnio do każdego opłaconego zamówienia muszę dodać koszty 4,80 PLN, co przy marży rzędu 13-17 PLN na zamówieniu jest bardzo dużym kosztem.

Poważnie zastanawiam się czy w ogóle nie zrezygnować z płatności za pobraniem, ale boję się, że odstraszy to część klientów. Jak myślicie, warto wysyłać za pobraniem?
Wyświetlaj:
katharines / 2015-09-14 21:45
W sklepie męża są tylko płatności online, inna forma nie wchodzi w grę. Za dużo się traci w ten sposób a po co mamy tracić przez czyjeś lenistwo?
ewelinaja / 2015-08-28 10:53
Myślę, że nie warto. Klienci lubia mieć wybór, ale jednak - przesyła za pobraniem jak sama widzisz sprawia wiele problemów. Ludziom czasami nawet nie chce się iść na pocztę i w efekcie to ty płacisz za wysyłkę i zwrot. Wiem, bo sama przez to przechodziłam i po prostu zrezygnowałam z tej opcji.

Najnowsze wpisy