Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Fundusze unijne. Tramwaje Śląskie uzgadniają nowy projekt za 880 mln zł

Fundusze unijne. Tramwaje Śląskie uzgadniają nowy projekt za 880 mln zł

Wyświetlaj:
sig / 109.90.69.* / 2015-03-29 13:33
czegos nie rozumiem kiedyś była linia trawajowa bytom-stolarzowice ,bytom-milkuczyce.bytom-wieszowa,wszystkie linie jechaly przez miechowice i karb ,czyli były tory ,a teraz nie można polorzyc torow bo cos tam z wlasnoscia grontow ,bzdury jakies ,jest spec ustawa ,
Allien / 89.70.121.* / 2015-03-29 10:03
Tramwaj jest za drogi w utrzymaniu więc po co komu rozbudowa linii. Będzie potrzeba potem wyłożyć bajońskie sumy na remont torowisk, sieci itp.
Lepiej tą samą trasą puścić autobusy i mieć spokój z ciągłym naprawianiem.
Wywalić szyny z ulic.
Hj / 89.68.73.* / 2015-03-29 14:00
@Allen - Niestety, póki niedouczonych półgłówków, takich jak ty nie będzie brakować, póty będą zawsze kłopoty z rozwojem infrastruktury.
tadek63 / 83.4.140.* / 2015-03-28 20:49
Wielka szkoda ze Gliwice w tym nie biora udziału
Stan876 / 83.5.169.* / 2015-03-28 16:59
napęd będzie na węgiel ekologiczny?
Wafel326 / 89.70.112.* / 2015-03-28 15:43
Może najpierw ustawią prawidłowo sygnalizację na zwężeniu między Słoneczną Pętlą a Wełnowcem Gnieźnieńską. Skoro przejazd tramwaju tym odcinkiem trwa 2 minuty to dlaczego tramwaje często czekają tam po 10 min?
zerrg8634 / 83.15.27.* / 2015-03-28 15:02
440 milionó na premie dla swojaków, 200 milionó dla 10 kierowników, 100 milionów do podziału dla ich żonek i pociotków jak co zostanie to dadza na farbę (najtańszą) i kilka arkuszy papieru ściernego. Papierem poczyszczą kawałek toru i kawałek przodu tramwaju, zamalują nowiuteńska farbką i wmówia lemingom że ejst oki. Zyje sie lepiej. W nic w tym kraju politykom i władzom miast i wsi nie wierzę. Nic nie zrobili przez 25 lat i nic dalej robic nie bedą poza okradaniem, przekrętami itp itd.
dzezdi / 80.74.246.* / 2015-03-28 12:11
Ciekawe kiedy wymienią tramwaje bo te pamiętają jeszcze towarzysza Gierka. A lifting przodu wygląda jakby go zaprojektował gimnazjalista po dopalaczach. Szkoda było wywalać na to kasę.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
ret / 87.99.126.* / 2015-03-28 18:44
Te po liftingach ("105N") są niczego sobie - technicznie sprawne i niech sobie jeszcze pojeżdżą. Bardziej martwię się o składy sprowadzone kilka lat temu z Wiednia - są cięższe i dość często wykolejają się niszcząc torowiska. Szczególnie szkoda tych nowych torowisk, aby jeździł po nich ciężki "złom", którego ktoś inny, pewnie nie bez powodu, się pozbył.
BERKOZ / 84.10.93.* / 2015-03-28 08:07
A W GLIWICACH PREZYDENT ZLIKWIDOWAŁ TRAMWAJE...
PRECZ Z NIEKOMPETENCJĄ!!!!!
g29 / 83.28.148.* / 2015-03-28 07:24
Czy tym projektem nie zarządza aby ta sama ekipa, która swojego czasu zarządzał projektem Koleje Śląskie bo jak tak to jest się czego bać. A swoją drogą czy ci ludzie odpowiedzieli za swoje działanie i narażenie na straty podatników czy koledzy POmogli i POzamiatali wszystko POd dywan??
44-100 / 84.10.42.* / 2015-03-27 18:55
A prezydencik Gliwic wyrzucił tramwaj z miasta
Marcin 1978 / 94.254.133.* / 2015-03-29 07:35
Oby to były z Polski tramwaje :-)
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
25216742 / 89.72.248.* / 2015-03-27 17:42
a w Gliwicach KRÓL PREZYDENT!!! zamknął torowiska i wywalił trawaje bo się nie opłaca..!!! TAK POWIEDZIAŁ KRÓL...teraz PODIUM - najnowocześniejsza hala na Śląsku...została tak 'zmanipulowana' że właścicielem została spólka PWiK czyli taka od wody!!! żart? czy spólka miejska moze zostać właścicielem> ano wszystko moze...a szefem nowej placówki zostanie ktoś kto o menadzerstwie pojęcia nie ma...ale kogo to...
berkoz / 84.10.93.* / 2015-03-28 08:09
zgadzam się... Wydawać 200 milionów na halę, na którą nie ma pomysłu: żenada!
Mam nadzieje, że gościa pociągną przed prokuratora za niegospodarność!
taurus13 / 83.242.79.* / 2015-03-27 14:55
Dlaczego skoro inni pragną nowego lub zmodernizowanego torowiska to ładuje sie je tam gdzie nie jest potrzebne? Nikt nawet nie przeprowadziła badań czy będa chętni na tą linię nr 15 w Sosnowcu Zagórzu. Chyba, że będa nim jeżdzić 2 osoby na krzyż chcące pokonać 2-3 przystanki tramwajowe do Placu Papieskiego.
ret / 87.99.126.* / 2015-03-28 18:49
Faktycznie, w lokalnej prasie informowano o braku takowych badań. Inwestycja kosztowna, jednak dzięki przedłużeniu może zwiększyć swój zasięg jeśli chodzi o przyszłych pasażerów. Ponadto, sądzę, że trudno byłoby w obecnym układzie (remonty) przeprowadzić rzetelne badania natężenia ruchu pasażerskiego na linii T15, gdyż obecnie nie obsługuje ona swojej docelowej trasy. Gdy linia, po zakończeniu remontów (w Sosnowcu i w Katowicach), będzie jeździć na pełnej trasie, tj. z Sosnowca do centrum Katowic, wtedy będzie można ocenić. Tak sądzę.
gienek280 / 85.198.213.* / 2015-03-27 14:15
TYLKO NIE MIECHOWICE, TAM JEŹDZI ELEMENT CO TO POWYBIJA SZYBY
walor10 / 2015-03-27 13:06
Przydałaby się linia od Placu Alfreda przez Lasek Bytkowki w kierunku osiedli Bytkowa - Os. Korfantego, Os. Młodych a nawet do Michałkowic. Do tego poszerzenie do dwóch torów linii na Wełnowcu.
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy