Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Krajowy Program Kolejowy. Państwo wyda 67 miliardów na inwestycje

Krajowy Program Kolejowy. Państwo wyda 67 miliardów na inwestycje

Wyświetlaj:
berek976 / 89.11.157.* / 2015-08-26 13:46
Gdzie te pieniądze pujdą mysle ze nachapia sie te nieroby z wiejskiej nie pisze z duzej litery bo mi szkoda nerwów........................
filonek / 91.207.201.* / 2015-08-26 13:56
najpierw naucz się ortografii
czas pogonic kolesi z dworcow / 79.185.102.* / 2015-07-28 10:07
Moze niech pozwalniaja kolesi ze spółek albo ograniczą im pensje a zatrudnia kasjerki w większych miastach bo to co jest w Krakowie to ponura kpina z klientów....dwie kasy byly ostatnio czynne przeciez na wsiach za pkp....bylo po dwie kasy...czy wy z Po macie jeszcze troche szacunku dla samych siebie.....????
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
fokus pokus / 95.40.244.* / 2015-07-28 09:47
Sciemniania i krętactw PO ciąg dalszy.
Observateur / 90.96.94.* / 2015-07-27 23:52
A skad tak konkretnie wezma sie dutki na te investycje ? Moz kilka cyfr jesli to nie jest zbyt niedyskretne .
lach / 178.212.125.* / 2015-07-27 21:40
PO 8 latach rządów zaczynają pracować nad programem. A za lata 2011-14 oddali do UE ok 11 mld Euro z niewykorzystanych na inwestycję.
Stary Lucjan / 109.173.147.* / 2015-07-27 15:47
Nie rozumiem tytułu - jak to? Nie było do tej pory żadnych inwestycji? Przecież PKP podzieliło się na mniejsze spółki i teraz jest 50 prezesów i 50 rad nadzorczych tychże spółek. W każdą spółkę państwo polskie (podatnik) na rzecz prezesów i rad nadzorczych od 1989 roku inwestuje grube miliony np.w Panią Marię Wasiak będącą prezesem zarządu Polskich Kolei Państwowych państwo (podatnik) inwestowało miesięcznie ponad 50 tysięcy złotych!!!!! Jak to nie było takich pieniędzy w inwestycje na kolei?!!!!!!
mihau_ / 31.1.59.* / 2015-07-27 14:24
Priorytety są takie, najpierw napchać kapsę swoją, potem napchać kapsę rodziny, potem pozwolić nachapać się znajomym i kolesia z z partii a reszta na tory.
marek-W-wa / 37.47.43.* / 2015-07-27 12:18
A trasa Warszawa-Radom?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
ehh348 / 89.229.145.* / 2015-07-27 11:52
Po co rewitalizować odcinek Kutno-Płock. Chyba w prezencie dla PKN Orlen.
Należy bezwzględnie wybudować szybką linię kolejową z Warszawy do Płocka i dalej z Płocka do Włocławka. Tak aby ludzie z Warszawy nie musieli nadkładać do Płock, Włocławka, Torunia i Bydgoszczy drogi przez Kutno.
propozycja123 / 83.25.167.* / 2015-07-27 11:33
W Gdańsku buduja trasę kolei metropolitarnej na Kaszuby poprzez lotnisko w Rębiechowie, może by tak Gdynia pomyślała o skrócenie trasy z centrum na Obłuże/Oksywie poprzez wybudowanie tunelu podwodnego przy Kapitanacie Portu na drugą strone - efekt byłby piorunujący, nie tak jak w nieudolnie zarządzanym Świnoujściu, gdzie przeprawa z jednej strony miasta na drugą to prawdziwy horror...
Edmund 1953 / 164.127.171.* / 2015-07-27 10:30
W Modlinie brakuje z 1,5 km zmodernizowanego toru, tylko! Nie trzeba strategii, a trochę pomyślunku.Strategiczne i logiczne byłoby połączenie kolejowe portu lotniczego w Modlinie z Płockiem! Marszałek Struzik może nie zdążyć, ale jego następca już tak.
magda 59 / 80.53.189.* / 2015-07-27 10:26
A co z trasą Radom-Warszawa ?
ten810 / 37.30.59.* / 2015-07-27 10:19
Może pasowało by trasę do Zakopanego przebudować i skrócić czas przejazdu a nie tylko cały czas pchać wszelkie pieniądze w Warszawe i okolice.
Halina23@# / 213.199.214.* / 2015-07-27 10:04
Zrobili strefę ekonomiczną w Przasnyszu a o kolei zapomnieli . Jak mają rozwijać się zaniedbane rejony Polski północno - wschodniej bez kolei ? W jaki sposób przyciągnąć w takie miejsca inwestorów i zmniejszyć bezrobocie ?
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy