Forum Forum pracyOferty - szukam pracy

Praca Tecnocasa Kraków

Praca Tecnocasa Kraków

anita_miotk / 2015-09-29 20:20
Witam, zastanawiam się nad rozwojem swojej kariery, jestem po studiach, ale pracowałam w trakcie więc jakieś tam pojęcie mam. Czytałam jakieś opinie, że można tam też zdobyć doświadczenie i jest możliwość awansu. Nie ukrywam, że bardziej niż na zarobkach zależy mi na rozwoju, chociaż jedno nie wyklucza drugiego. Czy ktoś mógłby mi napisać coś więcej o tym, czy firma kładzie jakiś nacisk na rozwój i pomaga w tym bo o wysokości wypłaty się już naczytałam.
Wyświetlaj:
Kamil_M / 195.22.127.* / 2015-12-31 12:57
Witam,
czy jest szansa na jeszcze jakieś opinie?
malutka-w / 5.173.198.* / 2015-11-15 20:10
Ja miałam przyjemność kiedyś pracować w tej firmie, co prawda był to krótki epizod, ale nie będę pisać co i dlaczego, mogę jedynie wyrazić swoją opinię na temat tej firmy. Praca sama w sobie jest wymagająca, trzeba ogarniać klientów, potencjalnych nabywców i nieruchomości, ale dzięki temu ma się co robić i nikt nie nudzi się przez cały dzień. Ja byłam zadowolona z tego, poznawałam nowych ludzi, nie musiałam całego dnia przesiadywać za biurkiem, tego bym nie zniosła. Atmosfera w pracy jak najbardziej na tak, wszyscy są pomocni, w razie problemów można na nich liczyć. Ogólnie to praca dla ludzi szukających wyzwań i odważnych.
kwiatek2 / 151.248.57.* / 2015-10-05 19:42