Forum Forum inwestycyjneForex

Proszę o podpowiedź odnośnie kursów.

Proszę o podpowiedź odnośnie kursów.

Paweł1807 / 176.2.81.* / 2015-09-09 13:12
Witam

Mam pewną sprawę dość chyba nietypowa dla tego forum a pytam bo sam nie znam się na forexie i liczę ze znajdzie się tutaj ekspert który mógłby mi doradzić odnośnie najlepszego dla mnie rozwiązania.

Sprawa ma się następująco:
Mieszkam w Niemczech. Postanowiłem kupić w Polsce mieszkanie o wartości 161.000 złotych i na taką sumę umówiliśmy się ze sprzedającym. Po czasie sprzedawca zapytał czy byłbym zainteresowany spłata należności w euro gdyż on sam posiada kredyt hipoteczny w tej walucie (€) i poniósłby spore koszty w związku z przewalutowaniem tego kredytu ma złotówki.

Moim planem z założenia była wymiana 47.000 € (więcej niż koszt mieszkania ale mam jeszcze inne wydatki) w kantorze (nie internetowym) w oczywiście najlepszym dla mnie kursie po czym spłata 161.000 zł.

Sprzedający zaproponował iż możemy przeliczyć kwotę zakupu mieszkania dzieląc ją przez kurs euro na forexie i w ten sposób spłacić kredyt w euro.

Które wyjście według państwa jest dla mnie bardziej korzystne? Będę wdzięczny za państwa opinie.

Szczerze pozdrawiam
Wyświetlaj:
GRACZE / 164.127.97.* / 2015-09-14 07:41
Forex to nie jest żadne konto tylko gra hazardowa tam się tylko przegrywa ,a jak wygrasz to to ci nie oddają pieniędzy swoich oraz wygranej myśmy i nasi znajomi przegrali kupę kasy pozdrawiam .
klusownikklys / 84.130.26.* / 2015-09-15 09:43