Forum Polityka, aktualnościKraj

Przewozy Regionalne uratowane. Ale będą zwolnienia

Przewozy Regionalne uratowane. Ale będą zwolnienia

Wyświetlaj:
alinna7 / 193.59.67.* / 2015-07-31 23:25
Dobrze, że się wzięli za restrukturyzację przewozów regionalnych, ale szkoda, że wiąże się to ze zwolnieniami.
fsfs / 78.10.228.* / 2015-03-02 02:51
Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale samochodem jest taniej niż MPK i kolejom.
libiceki / 83.31.219.* / 2015-02-27 12:49
Zniszczenie kolei w Polsce to skutki rządów PO. Tego przez lata nie da się odbudować.
Zyga PRL / 91.233.112.* / 2015-02-27 09:36
Brakuje Wam kompetencji

Jeteście leniwi

Poza spółkami skarbu państwa i urzędami nie ma dla Was miejsca

Przychodzicie do robty po nic

Nie ma co biadolić jak wrócą Rosjanie Wasza g... robota znowu będzie standardem. Czytak wróca kartki dziurawe drogi, czekanie na telefon przez 10 lat. Czyli jak dla Was poczujecie się jak rybka w wodzie.
roman1956 / 85.221.174.* / 2015-02-27 08:41
to nie koleje są dofinanowywane!!skoro to są spółki to my dajemy forsę na panów prezesów i ich całe zarządy tak jak kopalnie!!mydlenie oczu jak zwykle!!albo jest coś państwowe albo prywatne!!!my tylko dopłacamy do czyjegoś biznesu.jak rzad chce finansować swoich kolegów to nie kosztem społecznym-a zwolnienia niech zaczną od góry bo tam jest sztab ludzi zbytecznych!!!za chwile się okaże że pieniądze z uni zasilą spółki!!
bn / 178.36.53.* / 2015-02-27 08:23
Polak zawsze potrafił roz...erdolić co mu w ręce wpadło. Gdyby nie komuna wszyscy byśmy już dawno byli na zmywaku u angoli i sortowali śmiecie
J123 / 217.6.144.* / 2015-02-27 08:01
Z tego 650 mln na odprawy dla prezesów...
dsfdfsdfs / 79.175.205.* / 2015-02-27 00:08
To jest tak jak kazdy zakład w PL . najpierw podziała a potem likwidacja. niemcy już wykupuja były majątek PKP
tociekawe / 93.105.236.* / 2015-02-26 20:45
A jak zajrzycie Państwo do statutu Agencji Rozwoju Przemysłu to jest jak wół napisane, że poziom wsparcia udzielanego na restrukturyzację jednego podmiotu ma sięgać do max. 100 mln. Cały program na lata 2014-2020 to 1,8 mld.
Czy macie jeszcze wątpliwości o co chodziło w tym pseudo-ekonomicznym przedsięwzięciu?
emerytowany dyż.ruchu / 82.160.255.* / 2015-02-26 19:51
Bajzel jaki powstał na PKP po restrukturyzacji to starym kolejarzom bebechy się przewracają.Związki zawodowe rozwaliły pkp na cześci w łącznie ze swoimi kolesiami prezesami teraz ten burdel żeby doprowadzić do porządku połowę tego zaściankowego towarzystwa zwolnić i zamknąć w p******.
romeoo / 195.245.104.* / 2015-02-26 19:04
W Przewozach pracują obecnie tylko prezesi i naczelnicy ! Średnio na 1 naczelnika 1 robotnik, oczywiście prezio to członek PO lub PSL a robol to zwolennik PIS-u.
KaaMill444 / 87.206.79.* / 2015-09-01 21:07
Czytać się tego nie chce. Człowieku głupoty wypisujesz. Wracając do tematu to należy się cieszyć, że uratowano PR. Bez tego przewoźnika nie ma zdrowej konkurencji na rynku więc pkp tlk podniosą ceny biletów ponieważ nie mają drugiego gracza na rynku.
steve2345 / 37.248.254.* / 2015-02-26 19:38
z racji wykonywanej pracy mam tą wątpliwą przyjemność kontaktu z naczelnikami i kierownictwem Przewozów Regionalnych. Po kilkunastu spotkaniach utwierdziłem się w przekonaniu, że to ludzie z kosmosu! oderwani od rzeczywistości, kompletnie niekompetentni, czekający tylko na dzień wypłaty. Tam nie ma komu podjąć decyzji, nie ma człowieka, który zaangażuje się jak należy w rozwiązanie problemów. Nie dziwię się, że spółka Przewozy Regionalne jest w takim rozpadzie, dziadostwo i brak kompetencji ekipy PR dowodzi, że nie ma sensu pompować tam kasy!
gość333 / 37.248.254.* / 2015-02-26 18:35
Wysokie pensje prezesów z całą świtą wykończyły polskie koleje. Jeden prezes zarządza jedną szyną a inny prezes drugą szyną. Same spółeczki, sami swoi.
ETF / 164.126.193.* / 2015-02-26 18:08
ZNOWU MILIARDY WPOMPOWANE W NIC...PO DZIELI OSTATNIA KASE
Wstyd / 79.185.253.* / 2015-02-26 17:49
Kto zezwolił na podział kolei na spółekczki dla kolesi i mafii od pendolino,,,pytam kto,,,
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy