Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Praca w RUCH

skomentuj
Money.pl / 2007-07-02 18:42
Komentarze do wiadomości: Praca w RUCH.
Wyświetlaj:
plmmlp / 217.153.136.* / 2016-09-25 19:13
U mnie też najpierw pojawiła się blokada ekranu a była już wyłączona (nie było jej) później zablokowała komputer to w piątek. Sobota to samo i nie można było kart SIM rejestrować. Niedziela dziś byłem na chwile zrobić porządki i nie działał komunikator i rejestracja kart SIM. W sumie jak zwykle coś na kasie od pół roku nie działa.
sbotaostatnia / 89.250.202.* / 2016-09-25 18:50
U nas to samo rejestracja kart sobota nie działało, komunikator również
znowucos / 80.50.149.* / 2016-09-25 15:22
Od piątku miałem problem z rejestracja kart. Wczoraj doszedł nie działający komunikator. Znowu jakieś aktualizacje?
róh / 83.7.176.* / 2016-09-19 18:59
Heh już niektóre kioski za darmo rozdają w dzierżawę, bez żadnych opłat prócz mediów... A jeszcze niedawno chcieli 300-400 zł miesięcznie ale widocznie kończą się zapasy frajerów nieświadomych co ich czeka po podpisaniu umowy..
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - BiuroSprzedazyDetalicznej_RuchSA.]
Szanowna Pani/Szanowny Panie,
Powyższy wpis zawiera nieprawdziwe informacje, w związku z tym został zgłoszony do usunięcia.
Dementujemy informację, iż „niektóre kioski za darmo rozdają w dzierżawę”. Każdy, zainteresowany wynajęciem punktu sprzedaży, podpisuje stosowną umowę i ponosi opłaty wynajmu kiosku wynikające z tej umowy.
Wnosimy zatem o zaprzestanie podawania nieprawdziwych informacji oraz bezpodstawne wprowadzanie w błąd użytkowników forum.
róh / 83.27.245.* / 2016-09-22 08:40
"Drogie" biuro sprzedaży itd... to jak skomentujecie wpis w wielu waszych ogłoszeniach np na OLX gdzie proponujecie dzierżawę kiosków? Cytuję: "Brak opłaty eksploatacyjnej poza mediami refakturowanymi zgodnie z licznikami" Koniec cytatu... Wystarczy poszukać a nie tylko siedzieć na forum i zgłaszać do usunięcia niewygodne wam komentarze. Do niedawna wszystkie kioski miały cenę dzierżawy. Przykłady kiosków "bezcennych" (portal ogłoszeniowy OLX) : ID ogłoszenia: 258295845, ID ogłoszenia: 229380669, ID ogłoszenia: 250484049, ID ogłoszenia: 247237791, ID ogłoszenia: 247471163 itd...
Szanowni Państwo,
Pragniemy zaznaczyć, że brak opłat eksploatacyjnych nie oznacza braku uiszczania opłaty za czynsz.
Czynsz jest opłatą za prawo do korzystania z wynajmowanego punktu. Każdą osobę zainteresowaną wynajmem kiosku zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
róh / 83.27.9.* / 2016-09-23 15:41
Więc co dla was oznacza "brak opłat eksploatacyjnych" i czemu z ogłoszeń zniknęły ceny za wynajem? Wynajmowałam kiedyś od was kiosk na takich zasadach i wiem jakie koszty ponosiłam: czynsz + opłatę za prąd wg licznika i tyle. Więc jeśli czynsz dalej trzeba płacić + faktury za media to co w takim razie dajecie "gratis" ???? Czyżby mydlicie oczy potencjalnym kontrahentom?
123ajent / 37.248.162.* / 2016-09-23 17:25
I jeszcze cos. Prosze podac czym rozni sie oplata ekploatacyjna od oplaty za dzierzawe lub wynajem.
123ajent / 37.248.162.* / 2016-09-23 17:22
W takim razie podajecie nieprawdziwe informacje w ogloszeniu a to jest chyba karalne?
Ajenunia / 2016-09-22 10:39
No pewnie! Też widziałam te ogłoszenia.
j 23 znowu nadaje / 95.49.6.* / 2016-09-21 11:45
Proszę udzielić informacji czy Ruch zamierza powrócić do poprzednich cen skoro podatek handlowy został zawieszony
provi / 83.25.74.* / 2016-09-21 18:48
przyłączę się do zapytania j 23 .Jako ajent żądam odpowiedzi
były agent / 91.208.93.* / 2016-09-20 07:51
zamiast dzierżawy to już lepiej brać kiosk swój i spłacać kredyt na zakup kiosku
ruch stop / 189.206.252.* / 2016-09-18 05:14
Jeden z najgorszych pracodawców w Polsce. Brak urlopów i możliwości wzięcia chorobowego. Mobbing, wydumane zadania, praca za stawkę ochroniarza w Bieszczadach. Nie róbcie tego błędu i trzymajcie się z dala od ruchu
były agent / 89.67.79.* / 2016-09-19 05:26
jeszcze dodam że trzeba brać pożyczkę od prowidenta na spłacenie manka na zakończenie pracy w kiosku
kacperwujek / 2016-09-15 12:21
Czy warto pracować w ruch? Jakie są zarobki?
onore / 62.61.45.* / 2016-09-15 20:05
wszędzie tylko nie w ruchu!!!
wscedcrfb / 188.146.128.* / 2016-09-13 19:04
Podobno Ruch przegrał w sądzie i wyłączył monitorowanie wyjść do kibla tak jak wcześniej z Vivus i karami. Brawo wszyscy Agenci walczący o swoje oby tak dalej. A to tez zapewne przez to ze ITNFORMATYKA nie umiała tego Wprowadzić! !,
Ajenunia / 2016-09-14 22:12
Ruch nic nie wyłączył. Monitorowanie jest dalej!!!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
kaśka683 / 5.60.124.* / 2016-09-15 06:51
U mnie już nie ma monitorowania wyjść.
Ajenunia / 2016-09-15 17:16
U mnie nie było, potem było, potem znów nie było i teraz jest.
Miki745 / 94.254.225.* / 2016-09-13 14:58
Chyba im sie system zawiesil bo dane na zegarach sa z10-ego zadnych info w ksiedze agenta cos nieteges I paczek dzis nie bylo tu z kolei logistyka padla bo codzien byly no wiadomo grzebali naprawiali wdrazali az spieprzyli czyli norma
j 23 znowu nadaje / 79.191.121.* / 2016-09-13 07:38
Nowe wyższe ceny na prawie wszystkie towary z całą pewnością osłabią i tak spadającą sprzedaż.Ruch jak zwykle wybrał najprostszy i najgorszy wariant.
red487 / 83.145.172.* / 2016-09-12 20:03
Pan Prezes niby wie o problemie z HELPEM ale oni są nie do ruszenia. Przez blokowanie kasy Ruch traci najlepszy pomysł z paczkami jednak jak tak dalej będzie ludzie szybko się odwrócą wczoraj był problem globalny dzisiaj już nie odbierali telefonu
tyupol / 217.153.136.* / 2016-09-12 18:29
Dzięki za informację. Jednak zapytam co z innymi problemami Tylko dziś problem z paczka w ruchu - Formom problem globalny mówił. Znowu po stronie ruchu. Nie idzie się tam Dodzwonić! ! Klienci wychodzili bez paczek a później Market nie można się zalogować. Juz sam restart bez Formom robię! Tracę Klientow to dopiero mnie w.....
Szanowni Państwo,
przypominamy, że sprzedawca punktu sprzedaży (Agent lub pracownik Agenta) musi dokonać rejestracji karty SIM na swoim loginie. Po wejściu do Aplikacji rejestracji kart SIM należy nacisnąć przycisk „Zmień/zaloguj”, a następnie wybrać siebie jako osobę rejestrującą kartę SIM. Jeżeli na wyświetlonej liście nie ma wykazanych właściwych danych, prosimy o zastosowanie się do wyświetlonej instrukcji.
alapolka / 83.17.177.* / 2016-09-11 17:02
A co ci Ginter pomoże z tymi problemami na kasie. Tyle razy się pisało. Ja miałem hurtownie ruchu ppóźniej kioski i nigdy jeszcze nie było problemów z systemem komputerem czy drukarka a tymczasem teraz Biuro ssprzedaży czyta i pisze na forum prezes tez pisze i co i tez ciaglciągle dzwonie na help dysk. Co się tam teraz dzieje z tymi Komputerami!!,
blabebla / 217.153.136.* / 2016-09-11 16:52
Daj spokój ile razy już było pisane o problemach z kasą. Zaczęło się od asystenta zamawiania nie dział później od kilku miesięcy! 2 razy Tygodniu! dzwoni na help dysk w sprawie blokady kasy która zawiesza sprzedaż. Klienci odchodzą jak nie mogę sprzedać bo cen nie Pamiętam! To skandal ta rejestracja SIM u mnie też rejestruje się na poprzedniego Agenta. DZWONIE DO RUCHU DO CENTRALI PPRZELACZALI MNIE AZ W KKOŃCUJJAKIŚ MIŁYPAN PPOWIEDZIAŁ ZE ONI NIE SPRAWIAJĄ ILE JEST ZGŁOSZEŃ Z HELP DYSK BO TO ZEWNĘTRZNA FIRMA szlag mnie ttrafił.Tylko w tym tygodniu 2 razy dzwoniłem na help dysk w poprzednim 3 ale 2sie nie dodzwonilem
codalejbedzie / 188.146.128.* / 2016-09-10 13:38
Ja od 3 miesięcy dzwonie minimum try!!! TRZY!!!! RAZYw tygodniu do help dysk w sprawie braku paska zadań, blokady kasy przez monitorowanie wyjśćdo kibla a teraz ddoszło rejestracja kart SIM u mnie działa na danych poprzedniego Agenta! !!! CZY nikt w ruchu nie widzi ile razy my dzwonimy jakie mamy problemy a przecież mam kiosk od kilku lat i tak źle nie było Panie Ginter zrób Pan coś! !!!!!
do początku nowsze
1 2 3 4 5 +25 +50
skomentuj

Najnowsze wpisy