Forum Forum podatkowePIT

pit-11 smieszna sytuacja.

pit-11 smieszna sytuacja.

PIT-on / 83.7.114.* / 2009-01-28 13:06
Witam.

W wakacje 2008 byłem raz na inwentaryzacji na podstawie umowy bodajże o dzieło (jednorazowej). Dostalem netto 47zl na konto wiec jakis podatek zostal od tego odprowadzony. Od tamtej pory omijam szerokim łukiem takie prace i wiecej na zadną umowe juz nie pracowalem. Jednak niedawno przyszedł mi sms od firmy z ktorej bylem wyslany do tej pracy, ze czeka na mnie w ich oddziale pit-11.

I teraz pytanie czy z takiej małej kwoty musze rozliczac sie z zusem ?? Bo dla mnie to smieszne.

Aaaa i moze to bedzie wazne ze jestem studentem.

Prosze o odpowiedz i Pozdrawiam.
Wyświetlaj:
belladonna / 2009-01-29 17:45 / Tysiącznik profesjonalny
Z tego musisz rozliczyć się z USem, a nie ZUSem. Składasz PIT-37 do końca kwietnia.
Co do infor PIT-11, to płatnik ma obowiązek Ci go dostarczyć do końca lutego, dlatego jak nie odbierzesz osobiście, to wyślą Ci pocztą:-))
bitbox / 2009-01-30 13:58
ja mam pytanie co do rozliczenia z US. Przez pól roku byłam na stażu w woj. lubelskim a od września pracuje w krakowie i tam sie tez przeprowadzilam. Czy oba pity moge razem rozliczyc w krakowie w US czy jak?
NIP-3 mam wysłany do krakowskiego US bo zmienialam dowód.

Czy ktoś wie na jakiej zasadzie to sie rozlicza?
PIT-on / 83.7.111.* / 2009-01-29 18:16
Moj błąd oczywiscie Urząd Skarbowy. Ale dalej mam pytanie czy naprawde muszę ?? Są za to jakies kary ??
Wkoncu z tego co slyszalem to dostane zwrot tego podatku dlatego, że jestem studentem. Ale z takiej kwoty to bedzie tyle co kot napłakał co najwyzej zwróci mi koszty przejazdu :) I nie bardzo chce mi sie stać tam w kolejkach wiec jesli zostawiam im pieniądze to myslalem ze odpuszczają przy takich śmiesznych kwotach w skali roku.