Forum Forum nieruchomościRemont

Jak sprawnie przebrnąć przez odbiór mieszakania.

Jak sprawnie przebrnąć przez odbiór mieszakania.

Martuśka / 2008-08-19 13:51
Mam pytanko, może dla niektórych bardzo oczywiste ale dla mnie jeszcze nie. Jestem nowicjuszką w tych kwestiach. Przebrnełam przez wszelkie formalności zwiazane z kredytem i wstępnymi formalnościami w biurze sprzedaży. Kupiłam w drugim etapie mieszkanei w Aura Park na Wilanowie od dewelopera Mill-yon. Dokładnie w tej inwestycji: http://www.aurapark.com.pl/ Dla mnie to wymarzone lokum. Dopełniajac kolejnych kwestii wiem, że czeka mnie odbiór mieszkania i stąd moje pytanie. Na co powinnam najbardziej zwracać uwagę przy odbiorze, jakie niespodzianki mogą mnie czekać, jak/ i czy powinnam się do tego przygotować, jak to wygląda? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
jkolobrzeg / 89.239.101.* / 2009-03-02 22:29
Zależy to od tego czy mieszkanie jest w stanie surowym, jeżeli tak to należy:
1. mieć poziomicę i kątownik
2. kątownikiem sprawdzamy wszystkie kąty proste w kilku miejscach: 0.5 m, 1m, 1,5m od podłogi: powinny być idealne. Brak kąta prostego w pokoju oznacza że mebel nie będzie dobrze pasował
3. poziomicą sprawdzamy pionowość ścian oraz poziomość podłóg, zwłaszcza w narożnikach pomieszczenia
4. sprawdzamy poprawność działania i wyregulowania okien i drzwi
5. odległość dolnej krawędzi drzwi wejściowych od podłogi 6-15 mm
6. poprawność montażu ościeżnicy wejśc. czy pionowo, oraz kąt prosty w gónej części ościeżnicy z obu stron
7. poprawność montażu gniazd prądu i innych - jeśli ustalano ich położenie
8. pęknięcia na sufitach w miejscach łączenia płyt stropowych - nie powinno ich być
9, pęknięcia na ścianach - niedopuszczalne
10 opukać w kilku miejscach tynk, czy czasem pod spodem nie odkleił się od podłoża
11. uszkodzenia parapetów, okien, szyb, zabrudzenia szyb farbą,
Pers53 / 83.6.212.* / 2009-03-03 18:59