Forum Forum finansoweKarty

Wadliwa płatność Visą Electron

Wadliwa płatność Visą Electron

Jok / 193.59.95.* / 2009-01-27 14:08
Witam, mam taki kłopot. Podczas płacenia kartą w sklepie nastąpiło zawieszenie terminala jednakże moje konto zostało obciążone pomimo, że sprzedawca otrzymał komunikat na terminalu, że transakcja została przeprowadzona nieprawidłowo. Oczywiście anulował ją, jednakże pomimo upływu tygodnia pieniądze nie wróciły na konto. Czy uzbroić się w cierpliwość, czy może czas podjąć jakies działania, jeśli tak to jakie? Kwota nie była mała więc się martwię. Dla informacji podam że konto prowadzone jest w Inteligo. Pozdrawiam
Wyświetlaj:
xdffdgdfgdfgf / 94.42.58.* / 2009-01-27 19:00
to zalezy od banku, ile dni maksymalnie moze byc zalozona blokada na srodki, moze to byc nawet 14 dni. radze wiec poczekac, a jak twoje konto zostanie obciazone ta kwota, to zloz reklamcje, iz takiej transakcji nie dokonywalas, wtedy sklep bedzie musial udowodnic, ze platnosc jednak nastapila - jak nie to transakcje anuluja. kase przy duzych klopotach dostaniesz z opoznieniem okolo 2 miesiecy. tyle trwa wyjasnianie takich spraw.
bimba / 2009-02-02 21:06
ja w innym banku czekałam 2 i pol miesiaca na zwrot, mysle ze winna jesrt visa, albo ten operator terminala
vgy / 193.109.225.* / 2009-01-27 15:03
A nie łatwiej byłoby skontaktować się z Inteligo?
Jok / 89.229.145.* / 2009-01-27 16:54
Póki co skontakowałem się ze sklepem. Niech ich księgowość wyjaśnia co się wydarzyło. Mimo to proszę o porady, wskazówki jak się zachować. Nie sądzę, żeby ktoś chciałby mnie oszukać ale mieszkamy w dziwnym kraju gdzie wiele rzeczy jest możliwych.
Pozdrawiam
xyzy / 89.230.194.* / 2009-01-27 17:18
Witam,
jeżeli tej transakcji nie ma w "zablokowanych" środkach tylko na historii rachunku jako transakcja rozliczona to musisz złożyć reklamację.

Najnowsze wpisy

Karta kredytowa - najlepsza oferta: