Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Wiemy, kto wkrótce może liczyć na podwyżki

Wiemy, kto wkrótce może liczyć na podwyżki

Money.pl / 2014-07-22 07:45
Wyświetlaj:
eMCeH / 159.205.59.* / 2014-07-22 19:32
Jestem inżynierem Informatyki, mam kilkunastoletni staż pracy, ciągle dokształcam się na kursach, konferencjach a nigdy nie udało mi się zarobić nawet połowy przeciętnej pensji... rozmawiałem w tej sprawie z moimi znajomymi, Oni podobnie - skąd więc te dane?
inf241 / 89.78.45.* / 2014-07-22 20:57
Co to jest "inżynier informatyki"? Kilkunastoletni staż prac w czym? Naprawa drukarek? Myszek? No sorry, ale dzisiaj studenci na starcie dostają 3k brutto. Jest różnica pomiędzy skończonymi studiami a kwalifikacjami danej osoby
lisek333 / 89.66.120.* / 2014-07-22 18:24
Budżetówka zarabia miało i o to chodzi . Można ją tanio powiększać, jej głosy przydadzą się PO w 2015 r. Przedsiębiorczy odejdą , pozostaną i braki uzupełnią mierni, bierni ale wierni. Ambitniejsi co zostaną zajmą się jak góra korupcją i też odpowiednio zagłosują w obawie o możliwe skutki przegranej . Polaczki , pod przewodnią siłą narodu czyli PO pozostaniecie jeszcze długo, a wasz pierwszy sekretarz Donek Gomułek doczeka późnej starości na swoim stanowisku i to bez zmiany konstytucji
Ehhh / 83.11.8.* / 2014-07-22 13:00
Ehhh było się uczyć programowania a nie lenić się :/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
guru122 / 77.253.232.* / 2014-07-22 13:49
Gdyby każdy umiał programować informatycy zarabialiby grosze bo byłoby ich po prostu za dużo.
hgffjghjdghd / 178.36.20.* / 2014-07-22 09:41
z zarobkami reszty społeczeństwa.

Mediana płac w Polsce to ok. 1900 PLN netto miesięcznie, ustalić widełki płac lekarzy w państwowej SŁUŻBIE zdrowia na max. 3, śr. na 2 i starczy pieniędzy w NFZ.
Wacław445 / 83.3.103.* / 2014-07-22 09:24