Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

NTT System może zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży

0
Podziel się:

NTT przedstawiło w czwartek strategie na lata 2013-20.

NTT System może zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży
(Emily2k/Dreamstime)

NTT System chce w 2013 r. zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży do 15 proc. Planuje też zwiększenie liczby sprzedawanych tabletów do 10 tys. miesięcznie. Spółka rozważa budowę nowego centrum dystrybucyjnego, którego koszt to ok. 9-12 mln zł - poinformował na konferencji prasowej prezes NTT System Tadeusz Kurek.

_ Obecnie udział marek własnych w naszej sprzedaży do około 10 proc. Zakładamy, że w tym roku uda się ten udział zwiększyć do około 15 proc., choć marzy nam się 20 proc. udział _ - powiedział Kurek.

Produkty własne spółki sprzedawane pod marką NTT to: desktopy, serwery, tablety, urządzenia typu CMPC, nawigacje, tusze i tonery do urządzeń drukujących. Wpływ na zwiększenie udziału marek własnych w przychodach będzie miała m.in. rosnąca sprzedaż tabletów.

_ Obecnie sprzedajemy około 5-6 tys. tabletów miesięcznie. Nasz cel to 10 tys. miesięcznie. Średnia cena urządzenia to około 500-600 zł. Po osiągnięciu takiego poziomu zaczniemy myśleć o przesunięciu części produkcji do Polski _ - powiedział Kurek.

NTT w 2014 r. chce wprowadzić do oferty m.in. własne smartfony. Spółka celuje w urządzenia o cenie detalicznej do 500 zł. Prezes spółki poinformował, że firma przygotowywane się do uruchomienia nowego centrum dystrybucyjnego.

_ Koszt budowy wyniesie około 9-12 mln zł. Inwestycje sfinansujemy ze środków własnych, a w razie konieczności niewielkim kredytem. Sama budowa potrwa kilka miesięcy _ - powiedział. Poinformował, że w kolejnych latach NTT zamierza co roku płacić dywidendę, a zarząd chce, aby na ten cel trafiało co najmniej 30 proc. zysków. NTT przedstawiło w czwartek strategie na lata 2013-20.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)