Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Jacek Bereźnicki
|
aktualizacja

Awaria kart Santander Bank Polska i Credit Agrocole. Odrzucane płatności

252
Podziel się:

Santander Bank Polska poinformował w poniedziałek o awarii kart płatniczych, która objawia się niemożliwością dokonania płatności i wypłaty środków w bankomatach. Przed 13 bank napisał, że wszystkie transakcje dokonywane jego kartami są już akceptowane. Podobne problemy wystąpiły w banku Credit Agricole.

Awaria kart płatniczych. Santander od rana walczył z problemem odrzucania płatności kartami płatniczymi.
Awaria kart płatniczych. Santander od rana walczył z problemem odrzucania płatności kartami płatniczymi. (Materiały prasowe)

" Wszystkie transakcje dokonywane naszymi kartami są już akceptowane." - brzmi ostatni komunikat banku na Facebooku. Poprzednia informacja o rozwiązaniu problemu okazała się przedwczesna.

Z podobnymi problemami zmagali się także klienci Credit Agricole. "Dla części klientów mogą występować utrudnienia w płatnościach naszymi kartami, wynikające z prac prowadzonych po stronie operatora kart. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia" - napisał bank na Facebooku.

Problemy najczęściej objawiały się odrzucaniem płatności. Klienci wskazywali także, że występowały komunikaty o niewłaściwym numerze PIN.

Zobacz także: Obejrzyj: Karty zbliżeniowe przejęły rynek w dekadę. Czas na płatności smartfonami

Pod wpisem o awarii pojawiło się już ponad 500 komentarzy, których autorzy zarzucają bankowi pogorszenie jakości usług po rebrandingu z BZ WBK i niewłaściwe informowanie o awarii.

Około 10:30 pracownik banku zapewnił w jednym z wpisów na Facebooku, że "bankomaty i wpłatomaty powinny działać prawidłowo", ale szybko pojawiły się komentarze użytkowników zaprzeczające tej wiadomości.

Money.pl jeszcze przed 11 zwrócił się do rzeczniczki Santander Bank Polska Ewy Krawczyk z prośbą o podanie bardziej szczegółowych informacji na temat awarii. Staraliśmy się uzyskać informacje, ilu klientów zostało dotkniętych problemem niedziałających kart.

Przedstawicielka banku obiecała zebrać odpowiednie informacje, ale dostaliśmy jedynie zdawkowe zapewnienie, że bank walczy z awarią. "Pracujemy nad usunięciem problemu" - brzmiał jedyny przekaz rzeczniczki banku.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(252)
Anka
5 lata temu
Ja też długo byłam ich klientką ale po przejściu do Santander myślę o zmianie banku.
Adam
5 lata temu
I co nadal gotówka zła? Jeszcze się przeprosicie z papierkiem!
Yuppie
5 lata temu
Czas zmienic bank...za duzo tych awarii i za duzo przez to klopotow !!
Yyghhhy
5 lata temu
Byle nie Polska bezgotówkowa!!!!!!!!!!gotówka to podstawa i bezpieczeństwo!!!!!!!!
Darek
5 lata temu
Nie ma się co dziwić gdyż takie awarie czeste są też w innych bankach.
...
Następna strona