Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł sponsorowany

Kariera w IT? Rozwijaj się z Citi Service Center Poland

0
Podziel się:

Obszar IT jest jednym z największych działów w Citi Service Center Poland. Departament ten zapewnia całościowe rozwiązania technologiczne w wyspecjalizowanych dziedzinach, czuwa nad bezpieczeństwem transakcji oraz rozwija dedykowane oprogramowania.

Kariera w IT? Rozwijaj się z Citi Service Center Poland
(bowie15/iStockphoto)

W Polsce w dziale IT pracuje około 800 specjalistów, którzy na co dzień zapewniają wsparcie dla infrastruktury technologicznej oraz biorą udział w tworzeniu kluczowych aplikacji bankowych. Inżynierowie administrują ponad 7000 serwerów i blisko 900 baz danych na różnych kontynentach. Pracują z takimi platformami jak: Unix, Wintel, Linux, VMware, Oracle oraz MS SQL. Praca w dziale IT to również kontrola technologiczna, bezpieczeństwo informacji, badania i parametryzacja systemów.

Jak zostać pracownikiem CSC Poland?

CSC Poland do działów IT rekrutuje zarówno studentów oraz świeżo upieczonych absolwentów uczelni wyższych, jak i ekspertów w swoich dziedzinach. Osoby bez doświadczenia mogą rozpocząć pracę w Citi od uczestnictwa w przygotowanych z myślą o nich Programach Rozwojowych. Globalny Program Rozwojowy w IT daje możliwość rozwoju i praktycznego poznania wielu aspektów infrastruktury teleinformatycznej. To również dostęp do globalnych narzędzi szkoleniowych oraz nieustanne wsparcie ekspertów z danej dziedziny. Uczestnik programu pracuje w różnych obszarach IT (takich jak: zarządzanie projektami; zarządzanie infrastrukturą technologiczną; usługi współdzielone; wsparcie usług głosowych i sieciowych; pierwsza linia wsparcia IT - Command Center), co pozwala mu na lepsze zrozumienie funkcjonowania technologii w Citi i poznanie ekspertów z wielu dziedzin.

Program Rozwojowy Programistów to przede wszystkim udział w tworzeniu i rozwijaniu kluczowych aplikacji bankowych. Jego uczestnicy przy użyciu nowoczesnych technologii współpracują z biznesem w Londynie i Nowym Jorku. Po zakończeniu projektu dołączają oni do zespołu Citi jako pełnoprawni pracownicy.

Do pracy w Departamencie IT prowadzi wieloetapowy proces rekrutacji. Najpierw należy wysłać dokumenty aplikacyjne – można to uczynić, korzystając ze strony karierawciti.pl. Następnie odbywa się wstępna selekcja kandydatów i z wybranymi osobami przeprowadzana jest rozmowa telefoniczna. Kolejny krok to testy sprawdzające m.in. wiedzę na temat baz danych, oprogramowania czy technologii teleinformatycznych. Kolejnym etapem jest interview, które odbywa się już w siedzibie Citi. Rozmowa jest dwuetapowa – najpierw prowadzi ją pracownik działu HR, a następnie menedżerowie IT. W trakcie rozmów kwalifikacyjnych, oprócz wiedzy na temat technologii informatycznych, należy również wykazać się znajomością języka angielskiego. Ponadto na stanowiska kierownicze oraz w ramach programów rozwojowych przeprowadzana jest również sesja Assessment Center.

CSC Poland oczami pracowników

Citi Service Center Poland przyciąga ludzi z różnych stron świata i wszystkim daje szansę budowania osobistej ścieżki rozwoju.- Do Polski przyjechałem, jak to często w życiu bywa, za miłością. Pochodzę z Portugali. Pracę w Citi rozpocząłem w 2011 r. w Departamencie Global Voice Operations (GVO), gdzie początkowo obsługiwałem Brazylię, a następnie również inne kraje Ameryki Łacińskiej, między innymi Meksyk, Panamę, Kolumbię, Salwador, jako inżynier zajmujący się systemami informatycznymi zaawansowanej komunikacji głosowej. Po pewnym czasie poczułem, że chciałbym rozwijać się w ramach współpracy z innymi zespołami także poza moim zakresem odpowiedzialności _ - _mówi Carlos Santos, End User Voice & Contact Center (Global Voice Operations), Citi Service Center Poland.

Carlos rozpoczął współpracę z menadżerem ds. transformacji, pomagając jako tłumacz w trakcie spotkań, analizując możliwe rozwiązania oraz realizując mniejsze projekty, dzięki czemu znacznie lepiej poznał obszar IT w działalności Citigroup. Po trzech latach pracy i poznawania coraz to nowych systemów komunikacji głosowej i strategicznych przedsięwzięć realizowanych z ich wykorzystaniem zgłosił swoją kandydaturę na stanowisko Kierownika Zasobów w Departamencie GVO. - Udało się. Stanowisko zajmuję od 2014 roku. W ramach nowej roli współpracuję ze wszystkimi regionami, dzięki czemu mam bardziej elastyczne godziny pracy, bo zależę głównie od stref czasowych. Kalendarz dostosowuję do spotkań, w jakich mam wziąć udział. Wiele z nich to tzw. video konferencje z ludźmi z całego świata. Dziś, po czterech latach pracy w CSC Poland, wiem, że możliwości rozwoju kariery zawodowej są na wyciągnięcie ręki, wystarczy tylko trochę determinacji, ciężka praca, zaangażowanie i cierpliwość -_ dodaje _Carlos Santos.

Z kolei Aleksandra Wozniczko, obecnie IT Project Senior Analyst swoją przygodę w Citi Service Center Poland rozpoczęła od Programu Rozwojowego. Pozwolił on jej lepiej poznać obszar IT – zarówno pod względem procesów wsparcia operacyjnego, administracji usługami, jak i zarządzania projektami technologicznymi. - Moja przygoda z pracą w tej organizacji trwa już cztery lata. Każdego dnia uczę się czegoś nowego, dowiaduję się o nowych rozwiązaniach technologicznych stosowanych dla naszych klientów i mam poczucie pracy w firmie świadczącej usługi wysokiej jakości. Obecnie jestem starszym kierownikiem projektów informatycznych. W mojej pracy na co dzień współpracuję z ludźmi z całego świata, pełnymi pasji i pomysłów, którzy są dla mnie codzienną inspiracją. Moją pracę cenię przede wszystkim za możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, rozwiniętą i dojrzałą kulturę organizacyjną oraz codzienne wyzwania -_ _mówi Aleksandra Wozniczko.

Artykuł sponsorowany

wiadomości
gospodarka
inflacja i bezrobocie
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany
KOMENTARZE
(0)