Przez awarię serwerów Home.pl problem z dostępem do usług mogą mieć użytkownicy aplikacji SkyCash. Nie działają również skrzynki mailowe tego dostawcy usług internetowych. Problem z zakupami biletów komunikacji miejskiej może występować w wielu polskich miastach.
Najbogatszy Chińczyk, Jack Ma, zapowiedział, że odejdzie z Alibaby. Twórca internetowego biznesu chce zająć się działalnością filantropijną w dziedzinie edukacji.
Coraz więcej zakupów robimy w internecie. W ostatnim roku błyskawiczną karierę robiły sklepy odzieżowe i obuwnicze online. Nie wszyscy osiągnęli sukces. CCC i Reserved łącznie przekraczają już 100 mln zł przychodów miesięcznie.
EXATEL, twórca jednej z trzech największych sieci światłowodowych w Polsce wdraża nową strategię. Jej celem jest dostarczanie nie tylko niezawodnych łącz internetowych dla firm, samorządów i administracji publicznej. Celem transformacji jest również cyberbezpieczeństwo.
Miesięcznie 25 zł za dostęp do Facebooka - tak może wyglądać w przyszłości opcja dla użytkowników, którzy nie będą chcieli oglądać reklam w serwisie.
Jeszcze na początku marca Zagórski zapewniał, że prace nad projektem trwają
Dostęp do Internetu jest coraz łatwiejszy. Tanieje zarówno Internet stacjonarny, jak i mobilny. Średni rachunek za Internet stacjonarny wynosi niecałe 53 zł, a za mobilny - ok. 43 zł. Polacy nie odpuszczają, gdy chodzi o obniżki, bo to właśnie od ceny zależy jaką prędkość wybieramy.
Tak alarmistyczne ostrzeżenie Andrew Bosworth zapisał w notatce do współpracowników sprzed dwóch lat. Sprawa wypłynęła dopiero teraz, kiedy nad Facebookiem zawisły burzowe chmury w związku z aferą Cambridge Analytica.
- To początek procesu przenoszenia usługi z powrotem do Polski oraz przygotowywania dla użytkowników zupełnie nowych funkcjonalności - zapowiada nowy właściciel.
Więcej postów znajomych i członków rodziny niż informacji wrzucanych przez firmy. Tak będzie wyglądał Facebook po zmianach, które ogłosił Mark Zuckerberg. Nowości oznaczają problem dla fanpage marek oraz mediów. - Facebook szuka dodatkowego źródła zysków. Podbijają coraz wyżej sufit, do którego się zbliżyli - nie ma wątpliwości Michał Sadowski, który w money.pl komentuje ruch giganta mediów społecznościowych.