Zwiedza świat, dużo zarabia - takie jest powszechne wyobrażenie o życiu pilota. Może i tak jest, o ile nie choruje. Wtedy naraża się na olbrzymie koszty.
W czwartek pracownicy francuskiej linii lotniczej nie pójdą do pracy. Powód? Domagają się wyższych plac.
Na Syberii przeszło 70 pasażerów, którzy chcieli wsiąść na pokład, musiało najpierw wypchnąć samolot na pas startowy.
Linie lotnicze ze Starego Kontynentu nie radzą sobie z agresywną konkurencją ze strony tanich operatorów i przewoźników znad Zatoki Perskiej.
Spór dotyczy zaproponowanej w 2011 roku przez Komisję Europejską dyrektywy.
Chodzi o dodatkowe opłaty pobierane za nadanie bagażu.
24 zagranicznych przewoźników powietrznych domaga się obecnie spłaty zadłużenia, które wynosi łącznie 4,1 miliarda dolarów, i prowadzą z rządem rozmowy w tej sprawie.
Liczba skarg dotyczących odszkodowań i pomocy zmniejszyła się od pamiętnego roku 2010, kiedy nastąpiły zakłócenia w ruchu pasażerskim z powodu chmury pyłu wulkanicznego oraz opadów śniegu.
Komisja postanowiła usunąć z listy wszystkie linie z Suazi. Jest też dobra wiadomość dla Filipin.
Mariusz Dąbrowski tłumaczy swoją decyzję powodami osobistymi - poinformowała dzisiaj Rada Nadzorcza Eurolotu.