To już czwarty atak na bazę danych Sony. Tym razem ucierpiały maile, adresy i numery telefonów użytkowników serwisy SonyPictures.com.
Tradycyjny interfejs systemu Microsoftu odchodzi do lamusa. Nowe wydanie, przeznaczone przede wszystkim na urządzenia dotykowe, pojawi się na rynku w przyszłym roku.
Uruchomione w lipcu 2010 roku rozszerzenie .co, należące do Kolumbii, przekroczyło milion zarejestrowanych adresów. Rozszerzenie .mobi na ten sam wynik pracowało ponad pięć lat. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
Od sierpnia za korzystanie z karty trzeba będzie zapłacić 2 złote miesięcznie. Opłaty unikną ci, którzy często korzystają z transakcji bezgotówkowych. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
W kwietniu odwiedziliśmy ponad 2,7 tysiąca stron www, a w sieci spędziliśmy średnio 24 godziny. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
Spółki mają czas do końca października tego roku na wprowadzanie zmian i modyfikacji na swoich stronach www. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
Z rodzimych witryn najlepsze pod kątem użyteczności są GoldenLine oraz Wykop. Jednak czołówka rankingu należy zdecydowanie do zagranicznych graczy.
W serwis zainwestował fundusz Xevin Investments wraz z Red Sky. Całkowicie zmienił się zarząd serwisu, a także strategia marketingowa.
Niedługo społecznościowy gigant przekroczy kolejną granicę liczby zarejestrowanych użytkowników. Od stycznia zyskał kolejne 100 milionów kont.
W poranku TVN24 podczas prezentowania prognozy pogody na molo w Sopocie pojawił się niecodzienny widok. Ogromna pralka walczyła z kilkoma śmiałkami.
Ruszył serwis HappyDay.pl - z zakupami grupowymi. Start serwisu wsparty jest kampanią wizerunkową.
Jeszcze w tym roku serwis ruszy na podbój niemieckiego i brytyjskiego rynku pracy. Jednak bez finansowego wsparcia inwestorów.
Ponad 60 procent posiadaczy smartfonów przyznaje, że przynajmniej raz w tygodniu klika w jakąś reklamę na swoim urządzeniu.
Google Wallet to usługa pozwalająca na płacenie przez zbliżenie telefonu komórkowego do terminala. Ebay twierdzi, że powstała ona w wyniku wykradzenia przez Google tajemnicy handlowej. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
I to bez specjalnej kampanii. Pozycja serwisu wciąż rośnie, jednak jeszcze długo nie zagrozi on liderowi rynku e-commerce, Grupie Allegro.
Zaledwie rok temu internauci udostępniali tylko 24 godziny filmików. Teraz ten wynik się podwoił. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
Serwisy tych trzech firm były w kwietniu najbardziej narażone na phishing. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
Wydawcy przyznają jednak, że anonimowość w sieci musi być ograniczona. Ale Internautów trzeba edukować, nie karać.
Serwis bije rekordy. W ciągu zaledwie miesiąca Groupon urósł z 3 do 5 milionów użytkowników. Swoich rywali zostawia daleko w tyle. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
Serwis społecznościowy spada z czołówki polskich witryn.
IAB Polska opublikowało najnowszy raport dotyczący polskiego internetu. Na reklamę w sieci firmy wydały 1,5 miliarda złotych.
Na billboardach i plakatach pojawiają się pierwsze informacje o zmianie nazwy operatora.
Amerykański gigant zanotował awans aż o cztery miejsca. Do NK jednak jeszcze mu sporo brakuje.
W pierwszym kwartale 2011 roku zostało zarejestrowanych blisko 300 tysięcy domen .pl. To najlepszy kwartał od ostatnich dwóch lat. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
W przeglądarkowej wojnie największym przegranym w ciągu najbliższych 12 miesięcy może okazać się produkt Mozilli. Internet Explorer, mimo spadków, jeszcze długo będzie liderem.
Z usługi Facebook Places korzystają najchętniej mieszkańcy stolicy. Aż 34 na 50 zameldowań pochodzi z Warszawy. Króluje lotnisko, galerie handlowe i znane restauracje. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
W podobiznę Bronisława Komorowskiego można było strzelać między innymi fekaliami. Czytaj więcej w Interaktywnie.com
Wadliwie działająca wyszukiwarka czy zapisy na newsletter, błędne ustawienie elementów w przeglądarce IE9 to tylko niektóre z wad nowej strony.
Pac Man obchodzi właśnie trzydzieste pierwsze urodziny. Mimo udoskonaleń, nadal największą popularnością cieszy się pierwotna wersja.
Sprawę załatwia darmowa wtyczka do przeglądarki. Póki co, reklamodawcy tego nie odczuwają. Jednak liczba blokujących denerwujące bannery rośnie o około 70 tysięcy miesięcznie.