Forum Polityka, aktualnościŚwiat

200 ofiar katastrofy w Sao Paulo

200 ofiar katastrofy w Sao Paulo

Money.pl / 2007-07-18 08:59
Komentarze do wiadomości: 200 ofiar katastrofy w Sao Paulo.
Wyświetlaj:
kamil lubin / 62.178.168.* / 2007-07-20 16:47
wg mnie powinien byc dluzszy pas startowy i ogrodzenie ktore w razie sytuacji ktora miala miejsce w brazylii zmniejszyc predkosc samolotu po wyladowaniu w razie wyjechania poza pas. zginelo ponad 200ludzi. w tym 4polakow. sam mam teraz obawy poniewaz za 3 tygodnie lece tanimi liniami lotniczymi do szwecji i mam nadzieje ze mnie to nie spotka. a rodzinom ktore stracili swoich najblizszych w tej katastrofie skladam najserdeczniejsze wyrazy wspolczucia. dziekuje
jliber / 212.180.147.* / 2007-07-18 08:59
Ktos tam musial byc geniuszem, zbudowac zbyt krotki pas do ladowania i postawic na koncu stacje benzynowa. Mysle ze powinni goscia znalezc i dac mu jakiegos antynobla.
;,.'[[] / 157.25.192.* / 2007-07-18 14:28
Poczekaj lepiej na śledztwo FAA i wtedy okaże się co było przyczyną, poza tym 1600 metrów pasa 35 to wcale nie tak mało i wystarczy do efektywnego dobiegu dla A320.
Pas w Rio- Santos Dumont jest o 350 metrów krótszy, a jakoś B737 i A320 nie maja wiekszych problemów ze startem i ladowaniami.
helicopter / 87.99.16.* / 2007-07-18 17:49
gadasz bzdury pseudoznawco lotnictwa i dokonując porównania dwóch róznych lotnisk co do długosci pasa i typu maszyny. Na długosc bowiem drogi hamowania ma wiele innych czynników których ty nie zamiezrasz podnieśc i to jest świnstwo w Twoim wydaniu a mianowicie warunki lotniskowe, w tym szcególnie atmosferyczne i na pasie czy nie był oblodzony albo zalany wodą opadową, 2. prędkosc do lądowania o której nic nie wiesz, 3. prędkosc przyziemnienia o której nic nie wiesz, 4, sytuacja na pasie - również nic nie wiesz w tym sparwność stanu hamułców , istnieni przeszkód nagłych itp
, 5. technika lądaowania tu chyba najmniej wiesz--- wieć nie pieprz głupot i nie wydawaj sądów w dziedzinie na której sie zupełnie nie znasz . Jesli twoj a technika jazdy samochodem jest trak samo mierna jak wiadomosci i opinie o których sie wypowiadsz i głosisz to ja nigdy by,m nie tylko z toba jehał ale i nie wsiadł do auta.
A reprymendy udziela Ci zawodowy pilot samolotwy i helicopterowy bo to sa tez dwie rózne dziedziny latania, techniki i lotnictwa
rbo / 83.11.245.* / 2007-07-18 21:44
takdrogi pilocie zawodowy masz racje ale jeszcze nalezy dołożyć odległość przyżiemienia samolotu od progu początku pasa oraz po jakim czasie włączone zostały odwracacze ciągu(aktualnie pracuje właśnie w tej dziedzinie CFM56-5 Airbus oraz Boeing) co było przyczyną niejednej tragedii . Z lotniczym pozdrowieniem!
gplaza / 83.11.129.* / 2007-07-18 19:05
tak to prawda, wiele czynników mogło się złożyć na tą straszną masakrę, sam też kocham lotnictwo i latam ... Raczej zajmuje się małymi samolotami typu Cessna 172, lub Baron 58, doświadczenie uczy kompletnej kontroli nad sprzętem, a w szczególności przy podejściu do lądowania wymagana jest znajomość obsługi wielu przyrządów jak i znajomość najświeższych informacji ATIS. Uważam że na tak zatłoczonych lotniskach jak to w Sao Paulo przestrzegany jest rygorystycznie poziom wyszkolenia ludzi odpowiedzialnych za bezpieczeństwo pasażerów, tak więc czy był to błąd pilota.... raczej w to wątpie, według mnie zawinił sprzęt !!! Pozdrawiam
pigula / 90.193.3.* / 2007-07-19 12:50
nie zmienia to nic,ludzie nie zyja,w tym na pewno duzo dzieci,jestem roztrzesiona,jest mi srtasznie smutno i lacze sie w zalu i zalobie z rodzinami zabitych......
O. Bismarck / 193.151.64.* / 2007-07-18 11:04
Stacja była tam gdzie była i tyleeeeeee, nieróbmy im drugiej Polski.............
Klops / 83.26.251.* / 2007-07-18 18:58
To była stacja paliw BLISKA
kamil baca pilot samolotu airbus a380 / 87.205.40.* / 2007-07-19 17:49
lotniska na świecie powinny być takie jak lotniska w nowym jorku lotnisko jfkennedy .
kafynylas / 87.205.40.* / 2007-07-19 17:52
ja myśle że wszystkie linie lotnicze muszą mieć samoloty airbus a380 to wielka frajda

Najnowsze wpisy