Allegro

boboo / 2010-02-10 20:42
Witam
Chciałbym prosić o pomoc bo w sprawach prawnych jestem zielony. Kupiłem na aukcji nowy telefon komórkowy od sprzedawcy który wydawał mi sie uczciwy. Telefon dostałem faktycznie nowy ,ale to co wzbudziło mój niepokój to brak instrukcji obsługi w języku polskim.Po moich namolnych prośbach sprzedawca przeslam mi instrukcje w formacie PDF ,ale w j.angielskim i kazał mi przetłumaczyć jakimś e-tłumaczem. Telefonem cieszyłem się miesiąc ,a po tym czasie telefon przestał działać .W porozumieniem ze sprzedawcą odesłałem mu go do naprawy .Jakież było moje zdziwienie gdy dostałem pismo od sprzedawcy że gwarancji nie uznaje ,gdyż wina leży po mojej stronie że niby to było uszkodzenie mechaniczne ,co nie jest prawdą . A nawet jak wina mogła leżeć po mojej stronie to czy sprzedawca może sprzedać mi telefon bez polskiej instrukcji obsługi ? Przecież kupujący musi zapoznać się z instrukcja obsługi i konserwacji telefonu. Sprzedawca odmówił naprawy odpisując mi że wcale takiego prawa nie ma i to że wysłał mi instrukcje w j.angielskim to w zupełności wystarcza. Proszę o radę co w takiej sytuacji robić.

Najnowsze wpisy