Forum Forum finansoweBanki

Bank pocztowy-wasze opinie

Bank pocztowy-wasze opinie

Tomasz01 / 2011-09-06 11:43
Coraz częściej w telewizji, radiu reklamuje się bank pocztowy. Jeżeli działa on tak samo jak sama poczta, to ja podziękuję z ich usług...chociaż mogę się mylić. Czy ktoś ma konto w banku pocztowym?
Wyświetlaj:
"zadowolony" / 91.240.30.* / 2018-05-02 12:55
Beznadzieja. Ciągłe awarie a co za tym idzie brak dostępu do środków, infolinia udaje że nic nie wie, osoby w placówkach cały czas nowe a więc bez doświadczenia. Jedyne na czym im zależy to założyć każdemu rachunek - koniecznie z kartą, sprzedać możliwie drogo kredyt, a środki z tego kredytu najlepiej ulokować w fundusze (czyli uskutecznić golenie frajera).
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx / 91.237.139.* / 2018-04-27 09:47
Bank Pocztowy to dno arogancka obsługa zwłaszcza na wyższych stanowiskach dyrektorskich pracują jakies ćwoki. Dziękuje za współpracę.
moneybanker22 / 95.160.157.* / 2018-04-24 18:21
Ja mogę polecić konto bez opłat obecnie mam w 2 bankach:
PKO Bank Polski teraz zniósł opłaty i jest całkiem spoko tutaj masz ofertę tego konta: https://tinyurl.com/y9d8earz
Ale oferta Raiffeisen też jest ok dają coś na start chyba teraz https://tinyurl.com/y9d7pem9
Patryk333 / 37.47.209.* / 2018-04-10 18:38
Moja rada , sam mam konto w tym, Banku jestem z nich nie zadowolony mają taki (burdel) nieład że głowa boli , nie polecam tego banku nikomu kto chce pieniądze i na czas i spokój, przelew wysłałem o 9 a o 18,36 dalej góry nie mam i raczej dostanę jutro a dodam że to przelew przyspieszony , naprawdę nie polecam tego chlamu ,jutro zmieniam bank , ludziom co mają w tym banku rądzie to samo pozdrawiam
LUzny / 94.254.178.* / 2018-04-05 20:30
Mi zajęli ponad tys zł i nie wiedzą za co to i dodatkowo dalej na koncie mam -1100 zł czekam na reklamacje niby do 3 tygodni mają czas
martusiek / 188.146.104.* / 2018-03-25 10:51
bank pocztowy miał niby problem z systemem, dziś chcąc zalogować się na swoje konto sprawdzić jaki mam stan konta bo czekałam na przelew nie mogę się zalogować bo niby wpisałam błędnie hasło,hasło mam w pamięci od wielu lat i wciąż ten sam problem, będę rezygnowała z ich usług i tego banku ,strach tam pieniądze trzymać . skoro konta internetowe blokują i przelewy nie dochodzą .
bobar / 5.172.255.* / 2018-02-20 14:34
Witam nie polecam tego Banku. We wrzesniu 2017 mylnie wplacilam na konto banku 347zl. Od 8 01 2018 prosze ja pismami i prosbami oraz moj bank z ktorego zostaly przelane pieniadze o zwrot zle wplaconych pieniedzy.Bank Pocztowy jest gluchy nie ma zadnej odpowiedzi na nasze pisma Dlatego uwazam ze jest to bank nie uczciwy omijac go szerokim lukiem trzeba.
szymak69 / 2018-01-20 12:40
Witam, dostałem wezwanie do zapłaty za prowadzenie konta w Banku Pocztowym, które wcześniej było darmowe. W którymś momencie zmieniono Regulamin i wprowadzono zmiany bez mojej zgody (9 zł/miesiąc). Jednocześnie Pani na Poczcie nie chce zamknąć rzeczonego konta, bo jest tam wspomniana zaległość. Co robić?
Czy mogą żądać ode mnie opłaty za prowadzenie konta bez mojej zgody? Jak zamknąć konto, żeby dalej złodzieje pocztowi nie naliczali swojego haraczu ?
wygralak / 88.199.51.* / 2018-05-03 21:00
Miałem to samo wezwanie, ale wystosowałem pismo do banku oraz do rzecznika finansowego. Na początku dostałem negatywną odpowiedź ale kiedy rzecznik wkroczył to już sprawa załatwiona pozytywnie i pismo z przeprosinami od Banku Pocztowego. Nie dajcie się ludzie okradać.
Jel.. / 185.25.122.* / 2018-05-28 22:15
a gdzie ten rzecznik finansowy?z tym bankiem nie mam nic wspólnego 8 lat jestem rozwiedziony a teraz otrzymuję z tego banku sms-y powiadamiające mnie że była żona ma jakieś tam obciążenie 300 zł a co mnie to obchodzi.W banku powiedzieli że podała mój numer telefonu tzn że nawet nie sprawdzają czy jest mężatką i do kogo należy numer DZIADOWSKI BANK
szymak69 / 2018-01-20 12:37
Witam, dostałem wezwanie do zapłaty za prowadzenie konta w Banku Pocztowym, które wcześniej było darmowe. W którymś momencie zmieniono Regulamin i wprowadzono zmiany bez mojej zgody (9 zł/miesiąc). Jednocześnie Pani na Poczcie nie chce zamknąć rzeczonego konta, bo jest tam wspomniana zaległość. Co robić?
Czy mogą żądać ode mnie opłaty za prowadzenie konta bez mojej zgody? Jak zamknąć konto, żeby dalej złodzieje pocztowi nie naliczali swojego haraczu?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - szymak69.]
Bogdan z mazur / 95.160.153.* / 2017-12-16 10:43
Najgorszy bank z jakim się spotkałem. Moi rodzice mieli w nim założoną lokatę. Po śmierci wystąpiłem o przelanie środków na moje konto. Sprawa ciągnie się trzeci tydzień. W placówkach pocztowych nic się nie załatwi, trzeba jechać do oddziału regionalnego. Jednak przyjąć środki i założyć lokatę było można w oddziale miejscowym. Dramat, odradzam jakikolwiek kontakt z tym pseudo bankiem.
isabell77 / 2017-12-07 16:23
Ja, a raczej mój mąż dostał pismo o wpłatę 162zł. Dwa razy pisaliśmy reklamację, że chcemy potwierdzenie wysłania i otrzymania informacji o zmianie opłat ale obracają kota ogonem i piszą o obowiązku opłaty, jeżeli korzystamy z konta. Dziś dzwoniłam do rzecznika finansowego, który znał już tą sytuację. Powiedział, że to oni muszą udowodnić, że wysłali informację o zmianach i że my ją odebraliśmy. Tak, czy inaczej prosił aby opisać całą sytuację i wysłać wraz z kopiami(skanami) do rzecznika finansowego. Jak ktoś ma inną propozycję lub poczynił jakieś kroki w tym temacie, proszę o poradę (isabell77@poczta.onet.pl), pozdrawiam i nie dajmy się! Trzeba tępić nieuczciwców!
wygralak / 94.40.29.* / 2018-01-15 18:01
Na pierwszą reklamację bank nie odpowiedział przez 4 miesiące. Po zgłoszeniu do Rzecznika Finansowego dostałem momentalnie odpowiedz, że pismo do nich nie wpłynęło a reklamacja rozpatrzona negatywnie. Czyli Bank unika odpowiedzi na jakiej podstawie naliczono rzekome opłaty. Sprawa będzie zgłoszona jesze do KNF jeśli nie załatwią mojej pierwszej reklamacji pozytywnie. Narazie czekam na odpowiedź Rzecznika Finansowego.
Zainteresowany568 / 89.171.211.* / 2017-11-03 19:12
Czy komuś udało się coś wywalczyć z opłatą 162zł?
wygralak / 88.199.51.* / 2018-05-03 21:02
Ja wygrałem z Bankiem korespondencyjnie , nie trzeba było iść do sądu. Ale pomogło też, że interweniował rzecznik finansowy
Jola11111 / 95.49.75.* / 2017-11-28 20:40
Mam ten sam problem. 3 reklamacje i wszystkie rozpatrzone negatywnie. Mam ogromne zastrzeżenia do nieuczciwych praktyk tego banku. Na wszystkie moje argumenty czy pytania zero odpowiedzi. Wszystko podpisane przez Dyrektora Zarządzającego Pionem Rozwoju Biznesu. Też szukam osób w podobnej sytuacji.
wygralak / 88.199.51.* / 2018-05-03 21:26
Identycznie było w moim przypadku. Odpowiedzi nie na temat, pisma jakby kopiuj-wklej dostawałem i koniecznie wzywali do zapłaty. Jednak po interwencji rzecznika totalna odmiana sytuacji. Wygrałem :)
krystyna490 / 188.146.35.* / 2017-12-07 13:51
witam proszę się skontaktować z Biurem Rzecznika Finansowego nr tel.22 333 73 25 dyżur ekspertów pomogą pozdrawiam
Pani S / 195.149.64.* / 2017-11-21 17:50
Mam ten sam problem, jestem z Poznania,
pisałam reklamacje, odwołania i została zignorowana i dalej wzywana do zapłaty. Podobno jest mnóstwo osób, w ten sposób oszukanych... Szukam kontaktu,
aby zebrać wspólne siły
wygralak / 94.40.29.* / 2018-01-15 20:52
Hej ja z okolic Krotoszyna mogę się w razie pozwu zbiorowego pofatygowac do Poznania. Nie pozwolę, aby tak banki drenowały pieniądze od uczciwych ludzi !!!
Leszek224 / 83.8.212.* / 2017-11-28 18:35
Cześć.Jestem z Lubonia , mam ten sam problem . Sprawę przekazałem Kancelari Prawnej. Zajmuje się nią Mateusz Jankowski.Polecam tel 663 128 381.Precz z oszustami
karolina0807 / 188.146.46.* / 2017-10-31 13:33
Najgorszy bank na swiecie. Banda zlodzieji. Kradna pieniądze z konta nie podajac przyczyny. Panie na pocZcie nie wiedza nic. Numerow nie podaja bo nie moga. Nie polecam. Omijac szerokim lukiem wiecej problemow jak korzysci. Konto darmowe a oplata 14 zł.
Romna77 / 185.101.130.* / 2017-10-17 19:23
Witam! ja ze swojej strony mogę polecić konto za 0 zł w PKO BP które sam posiadam ale oczywiście by było za O zł trzeba spełnić odpowiednie warunki. Jeszcze konto Nest Banku ma także bardzo dobre warunki zerknij sobie tutaj http://konto-w-banku.pl/ i porównaj która oferta będzie Ci najbardziej odpowiadała , bo wiadomo każdy wybiera według swoich możliwości .
Pocztapolska / 178.37.37.* / 2017-10-15 11:19
Bank pocztowy ma znowu problemy z bankowością elektroniczna. Od tygodnie nie potrafią naprawić systemu. Znikają informacje uznaniowe. Nie widzi historii. Infolinia grzecznie przyjmuje zgloszenia i reklamacje ale NicNie Robią!!,,,, Uwaga należy spr transakcje miedzy 01.10.2017 a 10.10.2017. Porażka jeśli ktoś prowadzi firmę !,

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: