Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Będzie 6 mld zł więcej na służbę zdrowia

Będzie 6 mld zł więcej na służbę zdrowia

Money.pl / 2007-06-05 17:15
Wyświetlaj:
msb / 86.63.131.* / 2007-06-05 23:55
o Wy ludziom bajki opowiadacie o jakiejs kasie dla NFZ. Przeciez NFZ rok temu mial przeszlo 850mln zysku (prawie miliard!!!!!).

Dlaczego? Bo zaniza ceny na kontraktach, robi wszystko, zeby nie placic. Nie jestem lekarzem, ale wiem jak sie osrodki zdrowia rozliczaja.

Jesli bedzie minimum jeden blad na rozliczeniu dla NFZ, to NFZ powie, ze jest blad, ale nie powie gdzie... a pozycji za jeden miesiac moze byc blisko 40 tysiecy!!! To jest robione przez NFZ celowo, zeby jak najdluzej zwlekac z wyplata swiadczen dla szpitali.... bo jak to usprawiedliwic inaczej? Skoro wiedza, ze jest blad, to go znalezli... nie powiedza gdzie, no bo przeciez wtedy musieliby szybko placic...

UWAGA dla madrali z forum: NFZ placi po okresie zakontraktowanym, a nie przed okresem, wiec jak NFZ obija sie z wyplatami, a szpital na biezace wydatki zaciagnal kredyt, to wowczas NFZ przyczynia sie do ruiny sluzby zdrowia. Panie Premier, nie mydl Pan oczu ludziom tym NFZ... Tak jak ZUS, tak i NFZ sa po to, zeby jak najdluzej zwlekac z wyplata swiadczen lub jak najmniej zaplacic.
JanKS / 2007-06-05 17:15 / Bywalec forum
"I nikt mnie nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe..."
Najłatwiej to czegoś nie zrobić. Szczególnie nie rozmawiać. A już zwłaszcza nie można rozmawiać z ludźmi wykształconymi (jakimi niewątpliwie są lekarze), bo jeszcze Pan Premier nie zrozumie "o czym oni do niego rozmawiają".... Jak by do tej pory rozumiał....
A w ogóle to szkoda "czasu i atłasu" na kometarze do wypowiedzi tego Pana. One i tak nie mają żadnego znaczenia. I żadnego związku z tym, co potem robi.
majorka9 / 89.76.215.* / 2007-06-05 20:51