BLACKPOIN

Money.pl / 2011-01-26 23:11
Komentarze do spółki: BLACKPOIN.
Wyświetlaj:
Cieciura.com / 83.23.29.* / 2012-06-05 21:54
Zarząd Black Point S.A. (dalej: Spółka) informuje, iż w dniu 4 czerwca 2012 roku. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Black Point S.A., podjęło uchwałę w sprawie wypłaty dywidendy. Zgodnie z uchwałą nr 4 ZWZ Spółki postanowiono przeznaczyć części zysku netto za rok obrotowy 2011 wynoszącego 2.932.260,52 PLN na wypłatę dywidendy.
Kwota przeznaczona na wypłatę dywidendy wynosi 2.800.000 PLN i stanowi 95,49% zysku netto za rok 2011. Dywidenda na jedną akcję wynosi 0,25 PLN. Dywidendą objęte zostają wszystkie akcje Spółki w ilości 11.200.000 sztuk. Dzień dywidendy wyznaczono na 18.06.2012 r., dzień wypłaty dywidendy natomiast na 29.06.2012 r.
cieciura com / 2011-01-26 23:13 / portfel
Jeden z największych producentów materiałów alternatywnych w Polsce, Black Point S.A., podpisał umowę dystrybucji z liderem rynku dystrybucji IT - spółką ABC Data S.A. Producent szacuje potencjał obrotowy kontraktu na ten rok na poziomie 2 mln zł z perspektywą wzrostu w następnych latach.

Po zawarciu umowy z węgierskim dystrybutorem CHS Hungary i przedłużeniu porozumienia z siecią Vobis, notowana na rynku New Connect, spółka Black Point odniosła kolejny sukces w ostatnich dniach. Tym razem firma podpisała kontrakt z największym w Polsce dystrybutorem produktów dla branży IT - ABC Datą.

Zawarcie umowy dystrybucji z ABC Datą daje spółce Black Point dostęp do kilku tysięcy nowych partnerów sprzedaży w Polsce, w tym różnej wielkości sklepów komputerowych oraz dostawców technologii informatycznych dla biznesu. Rozszerza ona znacznie dotychczasowy udział marki Black Point w rynku IT realizowany przede wszystkim poprzez obecność w największych sieciach sprzedaży detalicznej czyli Komputroniku i Vobisie. W roku 2011 spółka szacuje potencjał obrotowy kontraktu z dystrybutorem na około 2 mln zł z perspektywą wzrostu w następnych latach.

- Umowa z tak prestiżowym partnerem, jakim jest ABC Data, zagwarantuje nam mocne wejście na rynek IT – mówi Kamila Yamasaki, prezes zarządu Black Point S.A. – Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał rynku IT i konsekwentnie poszerzać dystrybucję w tym kanale sprzedaży - dodaje.

Atramenty i tonery marki Black Point będą dostępne obok szerokiej gamy ok. 30 tys. produktów, jakie oferuje dystrybutor. Pozycję lidera ABC Data zbudowała w oparciu o autorską platformę sprzedaży i obsługi klienta - InterLink. W 2010 i 2009 roku przez największych światowych producentów IT została nawet uznana najlepszym dystrybutorem w Europie Środkowo-Wschodniej z tego sektora rynku. W Polsce działa od ponad 20 lat.
krzykacz / 2011-03-18 13:32
Ja osobiście korzystam z zamienników, różnych firm – oszczędzam do kilkudziesięciu zł za toner i nie miałem problemów, korzystam z różnych sklepów i stron internetowych np.www.e-atramenty
cieciura com / 2011-01-26 23:13 / portfel
Black Point, producent alternatywnych materiałów do druku, przedłuża współpracę z Vobisem - jedną z największych sieci sklepów komputerowych w Polsce. Vobis zdecydował o pozostawieniu w swojej ofercie tylko jednego dostawcy alternatywnych materiałów do druku i będą to produkty Black Pointa.

Black Point z siecią sklepów komputerowych Vobis współpracuje od niespełna 10 lat. W tym roku sieć Vobis zdecydowała się zatrzymać u siebie tylko jednego dostawcę z branży materiałów alternatywnych i będą to produkty Black Pointa. Na mocy podpisanego porozumienia na 2011 rok, dotyczącego wsparcia sprzedaży w salonach Vobis, wzrośnie ekspozycja marki i produktów polskiego producenta. Atramenty i tonery Black Pointa będą dostępne w ponad 200 salonach sieci w całej Polsce, a także za pośrednictwem należącego do Vobisu sklepu internetowego.

- Zacieśnienie współpracy z Vobisem oznacza, że produkty marki Black Point to w tej chwili najlepsze dostępne na rynku alternatywne materiały do druku, które dzięki swojej jakości, wydajności i niezawodności wygrywają z konkurencją - mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point S.A.

Producent szacuje potencjał kontraktu z siecią Vobis w roku 2011 na poziomie 2,4 mln zł, co stanowi znaczny przyrost w stosunku do obrotu zanotowanego w roku 2010.
cieciura com / 2011-01-26 23:12 / portfel
Marka Black Point poszerza ofertę atramentów kompatybilnych z drukarkami Lexmark. Na rynek wprowadza czarne i kolorowe wkłady do modeli P350, X4850 oraz Z1520. Za wydrukowaną nimi stronę użytkownicy zapłacą prawie trzy razy mniej niż za stronę wydrukowaną standardowymi materiałami OEM.

Black Point, jeden z największych producentów alternatywnych materiałów do druku w Polsce, wprowadza na rynek pierwszą nowość produktową w tym roku – to czarne i kolorowe wkłady atramentowe do drukarek Lexmark. Nowe atramenty marki Black Point są kompatybilne z modelami: Lexmark P 350, X: 4850, 4875, 4950, 4975, 4975VE, 6570, 6575, 7550, 7675, 9350, 9570, 9575; Z1520.

Produkty Black Pointa do drukarek Lexmark gwarantują użytkownikom znaczne oszczędności. W porównaniu do standardowych kolorowych atramentów OEM koszty wydruku produktami Black Pointa spadają prawie trzykrotnie. Przykładowo za jedną stronę wydrukowaną kolorowym kartridżem atramentowym do drukarki Lexmark P350 w wersji standard trzeba zapłacić ponad 70 groszy. Z produktem Black Pointa ta sama strona kosztuje 25 groszy. W przypadku czarnych wkładów Black Pointa przeznaczonych np. do modelu Lexmark X4850 strona kosztuje 20 groszy zamiast 53 groszy - to ponad 2,5 razy mniej niż ze standardowym produktem OEM.

- Atramenty Black Pointa do Lexmarków wygrywają z materiałami OEM nie tylko dzięki wydajności i cenie – mówi Jacek Bryś, product manager w Black Point S.A. - Gwarantują wydruki doskonałej jakości, a w użytkowaniu są niezawodne. Ich parametry, podobnie jak wszystkich materiałów Black Pointa, potwierdzają restrykcyjne testy ISO przeprowadzane w laboratorium wewnętrznym i niezależnych ośrodkach badawczych.
cieciura com / 2011-01-26 23:11 / portfel
Notowana na New Connect spółka Black Point rozpoczyna 2011 rok mocnym wejściem na rynek węgierski. Producent podpisał właśnie umowę z CHS Hungary, jednym z największych dystrybutorów IT na Węgrzech. To oznacza, że produkty polskiej marki będą dostępne w marketach Media Markt i Saturn na terenie całych Węgier.

- Dzięki podpisaniu umowy ze spółką CHS rynek węgierski stoi przed nami otworem - mówi Kamila Yamasaki, prezes zarządu firmy Black Point S.A., producenta alternatywnych materiałów do druku.

CHS Hungary Kft. to w tej chwili jeden z największych dystrybutorów IT na rynku węgierskim. Pierwszym kontraktem realizowanym na mocy podpisanej właśnie umowy będzie obsługa największej w kraju sieci elektromarketów Media Markt i Saturn Planet. Do końca lutego produkty marki Black Point trafią do 21 hal sprzedaży rozmieszczonych na terenie całych Węgier. Zastąpią tam dotychczas oferowane przez sieć produkty marki Pelikan, dzięki czemu Black Point stanie się jedyną oferowaną w nich marką alternatywną. – Umowa z tak dużym dystrybutorem to gwarancja większych obrotów. Potencjał tego kontraktu szacujemy na około 4 mln zł. W tym roku planujemy sprzedaż produktów za około 1,5 mln zł. W przyszłości to także możliwość zawarcia kolejnych ważnych umów o współpracy z nowymi partnerami – dodaje Kamila Yamasaki.

Podpisanie umowy ze spółką CHS to kolejny krok na drodze do umacniania pozycji marki Black Point na środkowoeuropejskim rynku eksportowym. Do tej pory ten wywodzący się z Polski producent alternatywach materiałów do druku współpracował na Węgrzech z pojedynczymi dystrybutorami. Jego tusze i tonery są także dostępne w Czechach i na Słowacji, m.in. w marketach Globus i Electro World oraz na rynkach Litwy, Łotwy, Estonii.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy