BMW żąda od pracowników wierności
Money.pl
/ 2009-07-02 17:26
kilimagili
/ 83.25.78.* / 2009-08-04 01:28
hmmm od prawie 10 lat pracuje w salonie Toyoty i co? Kupilem Toyote ale 8 letniącorolle ;-)
Moim zdaniem jest to śmieszne i mam dodatkowo wrażenie że jest to tonącego chwytanie się brzytwy.
Jeśli pracodawca nie potrafi w inny sposób, niż w tak nachalny, przekonać pracowników do kupna produktów które wytwarza to albo jego produkty mają tak niską jakość że osoby które o niej wiedzą wydają swoje pieniądze gdzie indziej albo po prostu nie potrafi wytworzyć pozytywnej atmosfery wokół kupna własnych produktów.
I nie mam tutaj na myśli nachalnej reklamy tylko przemyślane działania zachęcające pracowników do kupna oraz promowania produktów firmy bez bezpośredniego nacisku z zewnątrz.
delta
/ 82.143.147.* / 2009-07-02 17:26
Wierności? Pachnie to jakimiś faszystowskimi praktykami - kult firmy??