Forum Forum dla firmOprogramowanie

Czy zdecydować się na outsourcing IT

Czy zdecydować się na outsourcing IT

Money.pl / 2012-11-29 21:23
Komentarze do wiadomości: Czy zdecydować się na outsourcing IT.
Wyświetlaj:
KrzysztOFF / 188.33.248.* / 2022-03-30 00:48
Ja korzystam ze wsparcia IT oferowanego przez firmę Lizard. Zapewniają solidne wsparcie w kryzysowych sytuacjach i są niezawodni.
Waldemar Prz / 2021-05-25 15:12
Jestem właścicielem biura księgowego (8 pracowników). Dla mnie outsourcing IT bardziej się opłaca, niż zatrudnienie specjalisty na pełny etat. Z reguły potrzebujemy wsparcia i ew. pomocy przy bieżących sprawach. Mogę z pewnością polecić firmę Aegis Security (siedziba w Warszawie, ale działają również w województwie łódzkim). Zaczęliśmy współpracę od audytu informatycznego, później Panowie z Aegis Security wdrożyli poprawki. Teraz korzystamy z obsługi miesięcznej.
Krolrski / 5.173.229.* / 2021-03-27 21:30
Moja firma korzysta z obsługi IT oferowanej przez WestPC's. Jestem zadowolony z ich zaangażowania w nasze potrzeby. Polecam ich usługi.
JacekPlc / 5.173.243.* / 2021-03-25 23:45
Moja firma zleca obsługę IT firmie KUMANET. Obsługa jest realizowana wzorowo - jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu i jakości usług. Polecam współpracę z KUMANET.
Jasiek18 / 91.123.191.* / 2018-12-05 12:00
Ja bym podpowiadał firmę z którą my współpracujemy już dłuższy czas czyli Omega. Prowadzą swoją stronę na https://www.itomega.pl/. Bezproblemowy kontakt i duże wyczucie tematu jeśli chodzi o oprogramowanie, bezpieczeństwo sieci, ochrona danych. Jeszcze się na nich nie zawiodłem.
gosia_78 / 89.77.206.* / 2013-04-23 15:06
Jestem za obsługą informatyczną firm zewnętrznych. Przychodzą w umówionych godzinach, albo jak trzeba zjawiają się w razie awari i nie ma problemu. Płacę mniej i jestem zadowolona.
pocztaspk / 2012-11-29 21:23