JRX
/ 85.222.86.* / 2008-06-12 18:23
Reklama super - mi się podoba. DHL , 100 razy NIE.
A oto dlaczego :
Miałem do nadanie przesyłkę – strasznie zależało mi na dostarczeniu jej szybko i bez ŻADNYCH problemów.
Zamówiłem Kuriera po odbiór sporej (gabarytowo)przesyłki, dodam, że nie zrobiłem tego z godziny na godzinę czy z dnia na dzień - złożyłem zamówienie kilka (3)DNI wcześniej. DHL odbiera przesyłki w okienkach czasowych. Myślę Ok, niech będzie - 17-20 czy jakoś tak. Siedziałem w domu cały wieczór jak idiota czekając na Kuriera. Przyszła 19:50, dzwonię do DHL z pytaniem gdzie jest Kurier, czy czasem o mnie nie zapomniał, czy nie przyjedzie zbyt późno (znam życie, nie oczekiwałem że jak się umówię na np. 17:34 to o tej będzie) - ale ...Pani po drugiej stronie kabla telefonicznego w zamian zadała mi pytanie : "A jeszcze nie był?" i zaraz później na nie sama odpowiedziała "To dziś już na pewno nie przyjedzie."
Tak więc sobie pomyślałem , narobię szumu może to ich nauczy traktować Klientów poważnie. Jednak moje próby zakończyły się… niczym. 1) w/w Pani nie mogła połączyć mnie z żadnym pracownikiem z którym mógłbym sprawę wyjaśnić 2) Przesyłka nie nadana - nie ma co reklamować.
Wcześniej zachwycałem się statystykami czasów dostarczenia przesyłek przez operatorów innych niż Poczta Polska, procentem dostarczonych w terminie, ilością zaginionych itp. Czekałem tylko na moment w którym inni operatorzy zastąpią PP w tym obszarze usług.
Teraz już nie czekam …
PS.
1. Przesyłkę nadałem następnego dnia Pocztą Polską (PRIORYTRT). Na miejsce dotarła następnego dnia.
2. NIE JESTEM pracownikiem Poczty, ani nikt z mojej rodziny czy znajomych NIE jest związany z Pocztą Polską