Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Dzik: Piłkarz za 100 milionów, taniej nie będzie...

Dzik: Piłkarz za 100 milionów, taniej nie będzie...

Wyświetlaj:
detektyw Monk / 83.31.11.* / 2009-07-17 20:24
mnie nie ciekawi piłka nożna.
Ra-V / 217.153.188.* / 2009-06-17 10:55
No ciekawe, co MN4 pisze, bo wielkie koncerny zmieniają ludzi jak rękawiczki. Ludzie przychodzą, odchodzą, zarówno szeregowi pracownicy jak i szefowie-filary. Tak było z Microsoft, Dell, HP, pewnie podobnie w innych branżach. A marki wciąż trwają.
MN4 / 217.96.42.* / 2009-06-17 11:06
Marka Microsoft i innych jest warta tylko tyle ile warci są ludzie nią uwiązani plus czasami bańka spekulacyjna. Marka nie stanowi samodzielnego bytu.
Może taki cytat:
Otóż właśnie zdolność rozpoznawania w porę potrzeb innych ludzi oraz układów czynników produkcyjnych najbardziej odpowiednich do ich zaspokojenia jest kolejnym ważnym źródłem bogactwa współczesnego społeczeństwa…. Zorganizowanie takiego wysiłku, rozplanowanie go w czasie, zatroszczenie się, by rzeczywiście odpowiadał temu, czemu ma służyć, oraz podjęcie koniecznego ryzyka jest dziś także źródłem bogactwa społeczeństwa. W ten sposób staje się coraz bardziej oczywista i determinująca rola zdyscyplinowanej i kreatywnej pracy ludzkiej oraz — jako część istotna tej pracy — rola zdolności do inicjatywy i przedsiębiorczości.” Centesimus Annus (1991)
MN4 / 217.96.42.* / 2009-06-17 07:43
Marką są wyłacznie ludzie. Twierdzenie, że marką jest np. Coca Cola jest naciągane, bo marka jest warta tyle ile ludzie nią związani. Sprzedaż marki (czyli firmy) to sprzedaż ludzi.
W 100 milionach Pana Piłkarza jest wielu udziałowców i proste dzielenie kwoty jak pensji miesięcznej jest bez sensu.

Najnowsze wpisy