Forum Forum prawneCywilne

firma eSky nie zwraca pieniedzy za odwolana rezerwacje biletu lotniczego

firma eSky nie zwraca pieniedzy za odwolana rezerwacje biletu lotniczego

alex456 / 94.192.133.* / 2010-08-13 17:33
Odwolalam rezerwacje biletu lotniczego w firmie eSky z Radomia.
Firma twierdzi,ze nie zwroci mi wplaconych 400 zlotych poniewaz zakupila dla mnie bilet,ktory kosztowal 700 zl.Twierdza tez ,ze nie otrzymali mojego maila o rezygnacji z rezerwacji.Wyslalam go bezposrednio z ich strony internetowej.Ja nigdy nie doplacilam 300 zlotych roznicy do ceny biletu,pomimo tego nikt z firmy nie kontaktowal sie ze mna do dnia wylotu.Kupilam bilet na ten sam lot taniej ,bezposrednio w liniach lotniczych i eSky zostal o tym poinformowany przez system informatyczny(podwojna rezerwacja),tak wiec firma wiedziala o tym,ze zrezygnowalam z 2 zrodel.Jednak firma temu zaprzecza,moja reklamacje rozpatrzono negatywnie.
Co mam zrobic w tej sytuacji?
Wyświetlaj:
Wojtasopp / 86.63.76.* / 2021-04-27 11:21
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
OSZUSTWO!!!
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Bilet zakupiony 22.01.2020r na lot w czerwcu 2020 Berlin-Chicago i powrót cena 4648zł
Rezerwacja o numerze PWYL67H
Zmienili termin lotu na co nie wyraziłem zgody.
O zwrot za niewykorzystany bilet według eSky mam wnioskować do przewoźnika KLM. KLM informuje mnie, że to eSky wydało bilet i to oni mają zwrócić pieniądze.
Ewidentnie eSky gra na zwłokę. Na wiadomości odpowiedzi udziela za każdym razem inna osoba wstawiając formułki typu:
"zgodnie z procedurą linii lotniczej, w związku z anulowanym lotem...."
"możliwość zwrotu należności za bilet jest zależna od wytycznych linii lotniczej..."
a konkretów brak.
robert159 / 83.28.252.* / 2019-05-21 10:00
Ja zamówiłem bilety za 1500zł ,ale przesunął mi się miesiąc,tego samego dnia dzwoniłem ,ale nikt nie odbiera telefonów.Rano pani powiedziała ,czemu nie nie dzwoniłem wczoraj,odpowiedziałem ,że nikt nie odbierał (dzwoniłem 3 godziny non stop) a ona ,że już nic nie może zrobić ,ale jaja ,pieniądze poszły się j..ć Lepiej nie kupować u tego esky
Barbara797 / 87.214.188.* / 2019-03-31 23:39
Niedawno spotkała mnie równie nieprzyjemna i zaskakująca sytuacja po zakupie biletu lotniczego za pośrednictwem esky. Prawdopodobnie w wyniku błędu systemowego zarezerwowałam i zakupiłam bilet w odwrotnym kierunku niż pożądany. W momencie, kiedy otrzymałam bilet drogą mailowa. Niestety już było za późno- a raczej było to fizycznie niemożliwe- na dokonanie rezygnacji, gdyż była godzinna 22.45 a na moje nieszczęście biuro obsługi klienta jest czynne do 22. Pomimo iż w regulaminie widnieje informacja o możliwości rezygnacji z dokonanej rezerwacji tego samego dnia mi to prawo w tym przypadku nie przysługiwało, gdyż nie mogłam skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu anulowania zakupionego biletu. W niewiedzy oraz ze spokojem poczekałam do dnia następnego kiedy to z samego rana skontaktowałam się z linia obsługi klienta. Pani ze stoickim spokojem powtórzyła kilka razy, że anulacja i zwrot kosztów za tenże bilet była tylko możliwa w dniu zakupu danego biletu. Czyli tak naprawdę mogłabym zwrócić zakupiony bilet do godziny 22 dnia poprzedniego- problem w tym godzinna zapłaty za bilet to 22.45 wiec bądź o 45 minut za późno zakupiony bądź o 1.15 za wcześnie. Czyż to nie absurdalna sytuacja. Może w takim przypadku pobieranie opłat za rezerwacje w godzinach pomiędzy 22 a północą jest bezprawne a może regulamin esky jest niespójny. Kolejna sprawa zadzwoniłam również do przewodnika Lot - tam zaś zostałam poinformowana iż gdybym zakupiła bilet bezpośrednio przez LOT miałabym 24 godziny od zakupu na dokonanie rezygnacji i zwrot kosztów.
W odpowiedzi na reklamację otrzymałam: "wszystkie warunki rezereacji,zmiany, zwrotu ustala linia lotnicza.Jako agent nie mamy wpływu na ich treść lecz musimy się do nich stosować"- to jednak kłamstwo ze strony esky - LOT twierdził coś odmiennego.
matteomat / 194.242.62.* / 2017-09-22 11:14
Absolutnie odradzam eksy. Pośrednicy zarabiają na windowaniu ceny widząc zainteresowanie danym kierunkiem. Podczas dokonywania rezerwacji wyświetlają komunikat, że właśnie ktoś inny kupił bilety i można kupić nowe ale niestety w wyższej cenie. Szczytem było kiedy na esky doszedłem do końca rezerwacji, podałem dane karty, dostałem potwierdzenie na maila, a na drugi dzień miła Pani poinformowała mnie telefonicznie, że wystąpił błąd i rezerwacja nie powiodła się a nowe bilety są o 700 zł drożej!!!
Oszuści
Ewelina182 / 95.90.247.* / 2021-12-23 09:05
Mnie zrobiono to samo. Zarezerwowałam bilety ,wpłaciłam pieniadze a i tak miła pani powiedziała że bilety dostępne sa drozsze
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
seer / 79.110.203.* / 2012-07-04 17:02
napisz do biura ochrony praw konsumenta. Słyszałem że eSKY tak niestety traktuje ludzi. Poszukaj biletów u konkurencji:)
refles / 2014-08-08 12:53
Ja również mam niemiłe doświadczenia z firmą eSky.

Kiedyś zarezerwowałem u nich bilet z dość dużym wyprzedzeniem i na wpłatę pieniędzy miałem dwa dni. Następnego dnia zadzwoniłem raz jeszcze do ich biura, potwierdzić, iż chcę dokonać płatności za rezerwowany bilet. Okazało się, że jego cena wzrosła o 300zł, choć wcześniej zapewniano mnie, że mam DWA DNI OD MOMENTU REZERWACJI NA DOKONANIE PŁATNOŚCI, ORAZ GWARANCJĘ STAŁEJ CENY. Oczywiście odmówiłem zapłaty i znalazłem bilet jeszcze taniej[...]
[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
jamalaa / 83.28.51.* / 2015-01-06 17:41
Witam. Zachęcony przez znajomych i rodzinę, oraz dobrymi opiniami w internecie, zdecydowałem się skorzystać z usług esky.pl. Muszę niestety przyznać, że pomimo iż lot jeszcze się nie odbył, to już jestem bardzo rozczarowany, głównie niekompetencją pracowników i domniemanymi "procedurami" firmy. W dniu wczorajszym (05-01) zarezerwowałem bilet do Bejrutu na 07 stycznia, oraz zapłaciłem za niego kartą kredytową mojego ojca. W dniu dzisiejszym otrzymałem telefon od pani Agaty Kowalskiej, która mnie poinformowała, iż płatność nie została przyjęta, rzekomo z winy karty kredytowej lub innego, bliżej nieokreślonego powodu po stronie banku, natomiast nie chciała udostępnić mi potwierdzenia odrzucenia karty. Przemiła (z głosu) pani Agata powiadomiła mnie, iż jedynym wyjściem jest wykonanie przelewu lub wysłanie skanu karty kredytowej (WTH?!?!) i dowodu osobistego płatnika. Na moje oko, absurdem jest żądanie skanu karty kredytowej, niezależnie od tego jaka to jest korporacja, urząd, czy firma. W połączeniu ze skanem dowodu osobistego, tworzy to idealny zestaw do zrobienia kogoś w bambuko. I niespecjalnie mi się widzi, aby taki zestaw wisiał sobie w skrzynce odbiorczej jakiejś pani z korpo. Brakowało tylko prośby o kopię REGONU, NIPU i haseł do kont bankowych…
Kontynuując rozmowę z panią Agatą wydusiłem z niej jakąś kolejną bzdurę, iż takie są procedury linii lotniczych (AirSerbia) zwłaszcza w przypadkach NIETYPOWYCH NAZWISK, NIETYPOWYCH TRAS i tak BLISKICH TERMINÓW WYLOTU. Nazywam się Abou-Ali Jamal i jestem regularnym Polakiem urodzonym w Warszawie, regularnie mieszkającym w Polsce, choć pochodzenia libańskiego, co nie powinno powodować traktowania mnie, jakbym był potencjalnym terrorystą. Rozumiem, że Pani Agata oczekuje, iż do Libanu będą latać tylko Kowalscy i Nowakowie, bo co mamy zrozumieć poprzez Nietypowego Abou-Ali lecącego do Nietypowego Bejrutu?!
Wiele razy zdarzało mi się latać tego samego dnia, płacąc kartą kredytową tego samego dnia i nikt nigdy czegoś takiego mi nie powiedział. Tłumaczenie, że jest to procedura serbskich linii lotniczych jest co najmniej śmieszna, a na pewno nieprawdziwa, zwłaszcza, że właśnie te linie co chwilę wysyłają mi maile reklamując tanie loty do Libanu i nie sądzę, żeby w ten sposób odstraszali sobie klientów. Po nędznych tłumaczeniach, wyszła pani Agacie słoma z butów, która( w swoim lub w nieswoim imieniu) pokazała piękny obraz zaściankowości i rasizmu.
Połączenie mieszaniny tłumaczeń o bankach, kradzionych kartach kredytowych, bliskich terminach wylotów, terminologii typu „tępa pani z call-center” z limitem 256 słów, paplaniny o procedurach i nietypowości mojej osoby i mojej destynacji, stworzyło ten oto przepiękny wywód oraz prze-niechęć do eSky.
Zamiast wymyślać co chwilę nowe powody, nie łatwiej powiedzieć wprost, że szef jest nacjonalistą nienawidzący ciapatych? Byłoby zarówno łatwiej mi, jak i tej pani.
W dwóch słowach: nigdy więcej!
Łukasz344 / 217.96.217.* / 2020-10-05 17:19
Okropności się zaczynają jeśli chcemy coś zmienic w rezerwacji. Tydzień walki, dopłaty większe niż za nowe bilety w Rainer. Mało tego, firma lotnicza ze względu na pandemię Covid zrezygnowała z pobierania opłat za zmianę terminu, ale esky pobiera. I to jeszcze nic. Opłaciłem zmianę z wysłanego mi linku 180 zł, a za chwilę dostaje maila że jednak link był zły i dopłata 360 zł ponowna! Jak to nazwać? Nazwałbym złodziejstwem, ale nie chcę poć pozwany, więc napiszę brak słów.

Najnowsze wpisy