Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

giełda dla początkujących?Jak zacząć?

giełda dla początkujących?Jak zacząć?

bikerr / 2011-05-11 10:29
witam Was serdecznie,
chciałem Was zapytać czy moglibyście mi polecić jakąś lekturę, żebym mógł obyć się z teorią inwestowania na giełdzie? jestem całkowitym laikiem w tych sprawach więc chodzi o zupełne podstawy, jak zacząć taką formę inwestycji po prostu..
Wyświetlaj:
msz_bossa / 2012-04-13 15:32
Najlepiej uczy sam rynek. Jako podstawę wiedzy polecam lekturę następujących pozycji: Elder- Zawód Inwestor Giełdowy. Murphy- Analiza Techniczna Rynków Finansowych. Plummer- Psychologia Rynków Finansowych. Następnie praktyka. Sukcesów życzę.

Pozdrawiam.
MSZ.
Akumuluj24_pl / 79.185.127.* / 2012-04-13 12:27
Prosze bardzo,dobrą lekturą na początek będzie z pewnością: " Zawód inwestor giełdowy" Alexandra edlera. Kupisz jaw księgarni inwestora.
msz_bossa / 2012-03-24 18:42
Najlepiej uczy sam rynek. Jako podstawę wiedzy polecam lekturę następujących pozycji: Elder- Zawód Inwestor Giełdowy. Murphy- Analiza Techniczna Rynków Finansowych. Plummer- Psychologia Rynków Finansowych. Następnie praktyka. Sukcesów życzę.

Pozdrawiam.
MSZ.
shaki / 95.49.41.* / 2012-03-16 09:20
gieldaabc.galeriasmaku.info.pl