Forum Polityka, aktualnościKraj

Grywalizacja. Skuteczny chwyt marketingowy?

Grywalizacja. Skuteczny chwyt marketingowy?

Money.pl / 2014-03-05 08:02
Komentarze do wiadomości: Grywalizacja. Skuteczny chwyt marketingowy?.
Wyświetlaj:
Łukasz1003 / 83.7.96.* / 2016-03-07 11:39
Konferencja nie musi być tylko nudnym wykładem przeplatanym zdjęciami z prezentacji. Może być prowadzona w formie grywalizacji. Wdrożenie przyjaznej rywalizacji między lektorami i danie publiczności władzy nad wręczeniem nagrody zwiększa znacznie poziom zaangażowania. Formę rywalizacji można wprowadzić również między słuchaczami. Nie trzeba przekonywać, ze ludzie lubią gry i zabawy dlatego taka forma prowadzenia konferencji będzie najlepszym czynnikiem przyciągającym publiczność. Więcej informacji na ten temat można przeczytać w artykule: http://toppresellpages.pl/grywalizacja-na-konferencji/
Jowitalnie / 2015-04-13 17:36
a ja uważam, że czy gramifikacja jest "zdrowa" zależy w jaki sposób zostanie ona przeporwadzona. W tej chwili grywalizacja w biznesie zaczęła być bardzo popularna, ale uważam, że nie wielu ludzi wie jak dobrze przeporwadzić proces grywalizacji.
Ja osobiście polecam artykuł http://www.businessway.pl/businessway/grywalizacja-czyli-w-co-gramy/ łatwo i przystępnie jest napisane.
Grywalizacja biznesowa jest bardzo potrzebna do rozwoju, a tym samym jest skutecznym chytem marketingowym.
www.jacekgalazka.pl / 93.157.70.* / 2014-03-15 11:29
jestem na bieżąco z tym tematem
robbs609 / 217.153.72.* / 2014-03-05 08:02
dopóki rywalizacja jest zdrowa, nie ma znaczenia w jaki sposób jest przeprowadzana
Bambosz / 188.137.72.* / 2015-11-05 08:15
Też tak sądzę. Nie podoba mi się, kiedy próbuje się sterować za pomocą grywalizacji zachowaniem - np. w pracy. To taki trochę wyścig szczurów.
Ale już np. grywalizacja w programach lojalnościowych jest całkiem ok. Nikt nie musi w tym uczestniczyć, jeśli nie chce. A jeśli chce, to może przynieść frajdę i jakieś nagrody.
Fajnie o tym jest napisane we wpisie: http://oxido.pl/blog/trendy/grywalizacja-a-ewolucja-w-programach-lojalnosciowych
Pozdrawiam:)
GosiaO / 89.77.77.* / 2014-04-14 14:09
Tylko co to znaczy zdrowa grywalizacja? W jaki sposób to sprawdzić? A dobrze przemyślana grywalizacja, która jest solidnie przygotowana i zapewnia różnorodne sposoby motywowania to świetny chwyt marketingowy. U nas to ciągle nowość, ale na zachodzie coraz częściej sięgają po nią firmy nie tylko w ramach akcji marketingowych. A jej skuteczność potwierdzają liczne przykłady: http://grywalizacja24.pl/category/case-studies/
Jowitalnie / 2015-04-13 17:37
a ja uważam, że czy gramifikacja jest "zdrowa" zależy w jaki sposób zostanie ona przeporwadzona. W tej chwili grywalizacja w biznesie zaczęła być bardzo popularna, ale uważam, że nie wielu ludzi wie jak dobrze przeporwadzić proces grywalizacji.
Ja osobiście polecam artykuł http://www.businessway.pl/businessway/grywalizacja-czyli-w-co-gramy/ łatwo i przystępnie jest napisane.
Grywalizacja biznesowa jest bardzo potrzebna do rozwoju, a tym samym jest skutecznym chytem marketingowym.
GosiaO / 89.75.89.* / 2015-05-26 11:17
To prawda, sporo osób się gubi i myli grywalizację z przyznawaniem punktów za wszystko. A przecież nie o to chodzi. Z resztą - żeby sprawdzić, że grywalizacja działa można przeprowadzić bardzo prosty eksperyment - najpierw zapisać sobie zadania i cele, a potem "odfajkowywać" te wykonane. To bardzo motywuje i wręcz uskrzydla niektórych (ja na przykład tak mam). To jeszcze nie grywlizacja, ale feedback i nagroda za zaangażowanie jest jej podstawowym elementem! :)
A sama grywalizacja jest niezmiernie skutecznym chwytem marketingowym, o czym świadczą na przykład kampanie Coca-Coli z maszynami vendingowymi. np.: http://grywalizacja24.pl/coca-cola-dancing-vending-machine-po-prostu-tancz/

Najnowsze wpisy