Forum Forum prawneCywilne

gwarancja karta graficzna

gwarancja karta graficzna

rep003 / 193.24.201.* / 2009-09-08 15:21
Kupiłem kartę graficzną przez internet. Karta zepsuła się więc, po wypełnieniu na stronie zlecenia serwisowego które zostało przyjęte,wysłałem ja na gwarancji do sklepu. Zaniepokojonu rodzajem zlecenia (warunkowe) napisałem maila do sklepu, dlaczego zamiast gwarancyjnego jest warunkowe. W odpowiedzi dowiedziałem się, że sklep w którym kupowałem kartę już nie istnieje a raczej zmienił się właściciel i nieco nazwa (sklep posiada siedzibę w tym samym miejscu co wcześniej, adres internetowy sklepu również jest ten sam, wygłąd strony internetowej ten sam co wcześniej), pomimo to karta została przyjęta na gwarancji. I teraz moje pytanie: czy w przypadku niemożliwości naprawienia karty lub jej wymiany na identyczną (karta GF 8800 GTS juz nie jest produkowana), a jeśli sprzedawca zaproponuje mi wymianę karty na inna o zbliżonych parametrach to muszę się zgodzić czy mogę żądać zwrotu pieniędzy?

Najnowsze wpisy