Forum Forum prawneCywilne

Gwarancja, wymiana sprzętu sklep elektroniczny

Gwarancja, wymiana sprzętu sklep elektroniczny

kasiaklik / 2011-06-29 08:23
W maju 2010 dokonałam zakupu komputera. W maju 2011 została dokonana wymiana twardego dysku ponieważ się popsuł. Gdy poprosiłam o wystawienie nowego rachunku albo chociaż pisemną informację o wymianie tej części, by przedłużyć gwarancję, usłyszałam, że nie przysługuje mi. Teraz pojawia się ten sam problem, znowu popsuł się dysk twardy i jest do wymiany... W związku z tym mam pytanie, czy sprzedawca ma rację? Czy mam prawo w przypadku wymiany części na nową do przedłużenia gwarancji na tą część? Jak to wszystko załatwić? Bardzo prosz o jakieś rady.
Wyświetlaj:
arturwolak / 72.35.247.* / 2019-07-16 18:27
Nie powinno być problemu z wymianą. Zanieś do nich sprzęt, opisz usterkę i tyle. Na przyszłość kupuj tylko w sprawdzonych miejscach, aby uniknąć tego typu dylematów. Co do sklepu z elektroniką, to ja kupuję głównie na www.mitronik.com . Wybór naprawdę solidny, a produkty w konkurencyjnych cenach.
marek33dd / 185.41.128.* / 2018-06-29 11:40
Ostatnio przypadkowo kupiłem zła cześć elektryczną w https://www.eelektryka.com/ . Po rozmowie telefonicznej bez problemu wymieniły mi na prawidłową część.
moniczka OLe / 149.156.37.* / 2012-02-28 17:21
wydaje mi sie ze jak masz jakas czesc wymieniana na nowa, to przysluguje ci gwarancja od nowa na nowa rzecz. Najlepiej porusz ten temat na forum prawnym.

Najnowsze wpisy