Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Gwarancje coraz mniej gwarantują

Gwarancje coraz mniej gwarantują

Money.pl / 2006-10-09 15:29
Komentarze do wiadomości: Gwarancje coraz mniej gwarantują.
Wyświetlaj:
ss / 83.24.227.* / 2006-10-10 10:33
najłatwiej przewidziec reakcje serwisów telefonów komórkowych na zgłoszenie reklamacji: zawsze jest odmowa z powodu zamoczenie telefonu przez klienta, znam to z autopsji (Motorolla i Nokia).
odchudzony / 87.207.182.* / 2006-10-10 08:49
wiele firm zagranicznych w tym bardzo znanych nie ma w Polsce wogóle serwisu Żeby naprawić sprzęt trzeba najpierw zadzwonić zagranicę umówić się z posłańcem wysłąć sprzęt i dowiedziedzieć się że to z winy urzytkownika on nie działą i zapłącić za naprawę 50% wartoścvi sprzęty Kupując pytajcie czy w Polsce jest serwis gdyż inaczej dołożycie do sprzętu lub będziecie kupować nowy
SYLWIA 1 / 82.177.183.* / 2006-10-09 16:46
Ja mam zakład usługowo-handlowy car-audio z 10 letnim stażem!! I co oddaję do reklamacji całkowicie nie działający od samego początku wzmacniacz a oni twierdzą że to moja wina że nie działa!! TAKA JEST FIRMA JBL RYSZARD BAŁYS!!! NIE POLECAM!!
serwisant / 217.17.46.* / 2007-11-28 01:07

Ja mam zakład usługowo-handlowy car-audio z 10 letnim stażem!! I co oddaję do reklamacji
całkowicie nie działający od samego początku wzmacniacz a oni twierdzą że to moja wina że
nie działa!! TAKA JEST FIRMA JBL RYSZARD BAŁYS!!! NIE POLECAM!!



Oczywiscie bardzo latwo jest kogos obrzucac blotem. Takie wlasnie wzmacniacze bardzo czesto trafiaja do serwisu po ewidentnym, odwrotnym podlaczeniu zasilania (spalone elementy ) lub tez zwarciach w instalacji glosnikowej (wypalone tranzystory w k. mocy)
Glosniki bardzo czesto maja przytarte cewki gdyz w czasie montowania do cewek wpadaja opilki metalu w czasie wiercenia otworow w nadwoziu.
basil / 194.237.142.* / 2006-10-09 15:29
Ostatnio probowalem w Media Markt reklamowac towar, ktory yl juz po gwarancji, ale nie minelo jeszcze 24 m-ce od daty zakupu. MM odrzucilo ta reklamacje powolujac sie na ustawe o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176), ktora jest tez wyzej cytowana. Odwolali sie do artykulu 4-tego, ktory stanowi, ze tylko w ciagu 6-mcy mozna bezproblemowow reklamowac towar u sprzedawcy. Potem samemu trzeba udowodnic, ze wada istniala w momencie sprzedazy. Jest co prawda w ustawie zapis (artykul 10-ty) mowiacy o 24 miesiecznym okresie, ale jakosnie robi to na nich wrazenia. Niestety pani prawnik z Federacji Konsumentow potwierdzila ta wersje.
mick / 2006-10-09 15:46 / Uznany Gracz Giełdowy
Wciskaja kit. Napisz pisemna reklamacje i niech ci w momencie zlozenia podbije kopie i napisze date. jak nie zdarza w 14dni to znaczy ze uznali.
Napisz ze zadasz naprawy a w przypadku niemozliwosci wykonania naprawy wymiana nowy albo zwrot kasy. A te 6 miesiecy na ktory sie powoluja - to termin w ktorym bez gadania powinni wymienic od razu na nowy, bo wada byla juz w momencie zakupu.

ja kilka razy tez tak mialem (tzn reklamacja miedzy 12a 24 miesiacem od zakupu - aparat foto, dvd, oprawki okularow...), przy ustnym reklamowaniu wciskaja kit ale po przedstawieniu na pismie od razu przyznaja racje i naprawiaja albo wymieniaja na nowe. w kilku przypadkach

Najnowsze wpisy