IT.P Studio
/ 86.111.102.* / 2019-11-07 11:53
Koszty związane ze sklepem powinny objąć: domenę – adres sklepu, SSL dla domeny, platformę do sprzedaży, serwer. To minimum, które jest niezbędne. Warto skorzystać z oferty firm specjalizujących się w realizacji sklepów. Mają one doświadczenie i kompletne rozwiązania obejmujące system sklepowy, odpowiednie parametry serwera, cykliczne aktualizacje, dbają o bezpieczeństwo oraz zgodność z prawem. Taka usługa nie musi być wcale droga i najczęściej rozliczana jest wygodnym abonamentem rzędu: 1200 zł netto rocznie już z domeną i SSL.
Należy też liczyć się z kosztami związanymi z fachowym regulaminem, integracjami np. z programem magazynowym czy księgowym oraz przede wszystkim promocją w Google. Tu na pewno warte uwagi jest Google Adwords umożliwiające łatwą promocję konkretnych produktów. Podsumowując - wydatki na sklep nie muszą być wysokie i można je dobrać do własnych możliwości, a z czasem dokładać dodatkowe elementy funkcjonalności, wygody zarządzania czy reklamy.