Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Indeks WIG20 poszybował w górę

Indeks WIG20 poszybował w górę

skomentuj
Wyświetlaj:
Pompka / 62.69.200.* / 2007-11-29 12:27
Wyczytalem wlasnie, ze kryzys na rynku nieruchomosci USA jest na tyle gleboki, ze skonczy sie dopiero w przyszlym roku.
Doxon / 2007-11-29 00:56 / Tysiącznik na forum
Już nie wysiedzę. Jest dużo do kupienia na dłużej ale sytuacja nie pewna więc trzeba jutro utrzaskać dobry procent i sprzedać. Moje typy to:

Elkop też mi sie podoba
PPWK też się przychylam
Ampli ode mnie typ
Sygnity i w to chyba wejdę
Gant i Drozapol też pewnie coś da ugrać ale o wszystkim przekonamy się rano.Moze jak zobacze TKO to cos mi do glowy przyjdzie a teraz przeleje sobie pieniądze które mam na chleb i zycie i wejde tym w DT :) Mam tylko nadzieje że kontrakty nas nie zawiodą z rana w USA rzecz jasna

Dobranoc zeby jutro nie zaspac :)))
halo leute / 2007-11-29 05:46 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
poczytaj info z Signity,pisalem
Doxon / 2007-11-29 01:04 / Tysiącznik na forum
a przelałem tez oszczędności niech tam.Pewnie jutro bede płakał ale za to jak sie zdarzy dobra okazja to nie bedzie ze nie mam cashu :)

P.S ale szaleństwo to sie zle skonczy
Doxon / 2007-11-29 01:07 / Tysiącznik na forum
Oby sie nie skonczyło luką hossy z rana a potem obsuwaniem za kontraktami :(
_wookash_ / 2007-11-29 01:15 / Bywalec forum
Sygnity- faktycznie niezły vykres:)
ale jak chcemy mieć porządny rajd, to nie można się za szybko vypalić.. Stany też muszą część chociaż dzisiejszego vzrostu oddać..
tak mi się vydaje przynajmniej.. jako optymiście:)
_wookash_ / 2007-11-29 01:18 / Bywalec forum
zresztą... futy amerykanskie juz na czervono lekko i bardzo dobrze...
Doxon / 2007-11-29 01:24 / Tysiącznik na forum
No chyba nie za dobrze bo jak będą -0,8 z rana to nici z latwego DT. Lepiej jak będą +0,8 a od 14stej niech robią co chcą, ale myśle że poczują ten niepisany układ i podciągna swoje fiuty nakupią naszych,na koniec załadują eski i u siebie też zjadą sobie.Tak by mi pasowało :)
_wookash_ / 2007-11-29 01:30 / Bywalec forum
aa.. no spoko.. jak tak Ci pasuje, to ja nie będę bruździł..:]

dt mnie akurat nie interesuje, przynajmniej narazie..
dobranoc:)
inwestor1975 / 2007-11-29 01:08 / Tysiącznik na forum
raczej tak będzie
GordonGekko / 2007-11-29 00:38 / Łapacz Spadających Noży
to mysle ze mozna juz powiedziec ze zaczał sie
rajd Sw. Mikołaja
Patrycja.N / 2007-11-29 00:50 / portfel / Tysiącznik na forum
Ale, fakty mówią iż Mikołaj wyrusza z Północy na Południe a nie odwrotnie :)
Marins / 2007-11-29 00:53 / portfel / Tysiącznik na forum
Na moje oko to jutro Capital,Jupiter,Ppwk,Energopol...
Patrycja.N / 2007-11-29 01:05 / portfel / Tysiącznik na forum
Fam stosunkowo słabo odbił dotychczas.
Żurawie jeszcze mają daleko do 33 zł choć już odrobiły nieco.
Petrol wcale nie odbił właściwie, ale może się pokisi do info jakiegoś.
Alchemia, nie rozumiem ktoś blokuje wzrosty, na 9zł stała zapora nie do rozebrania.
Doxon / 2007-11-29 01:12 / Tysiącznik na forum
Fam wygląda super tylko na nim nie liczyłbym na widły jutro a w piątek nie wiadomo co będzie. Ale jakby się uspokoiło to bym go kupił na jakiś czas.
_wookash_ / 2007-11-29 01:00 / Bywalec forum
a ja jutro to juz bym nie kupovał, bo mozna się faktycznie nadziać..
jesli zacznie się szalenczy rajd.. sprzedaję, ale liczę na kontrolovaną cofkę, jak nie jutro to pojutrze i to by dało podstavę do dalszych vzrostóv..
lojka / 2007-11-29 00:34 / Tysiącznik na forum
Dobrej nocki

dużych zysków i udanej sesjii jutro ;)

pa
michoo / 2007-11-29 00:14 / portfel / "Hakuna Matata"
Ja się odmeldowuję.
Dobrej nocki Wszystkim życzę i jutro wyjątkowo miłego poranka ;)
lojka / 2007-11-29 00:17 / Tysiącznik na forum
miłej nocki ;) śpij dobrze - bo jutro bedą takieeeee wzrosty, że szok ;))))
lojka / 2007-11-29 00:06 / Tysiącznik na forum
hej Warreno - jesteś dostępny czy śpisz?
Patrycja.N / 2007-11-29 00:51 / portfel / Tysiącznik na forum
już o 23 sie żegnał
Navigare----- / 2007-11-28 23:58 / Uznany Gracz Giełdowy
USA: wzrosty na giełdzie największe od 5 lat!
(PAP, pb/28.11.2007, godz. 23:30)

Drugi dzień z rzędu w środę na nowojorskiej giełdzie upłynął pod znakiem dużych wzrostów. Główny indeks na Wall Street - Dow Jones Industrial Average - zanotował na zamknięciu największe wzrosty procentowe od pięciu lat.

--------------------------

Hossa...
Dobranoc
Navigare----- / 2007-11-29 00:10 / Uznany Gracz Giełdowy
a dopiero wczoraj pisali że dane najgorsze od 20lat... niezły cyrk :)))
Doxon / 2007-11-28 23:53 / Tysiącznik na forum
"Stany stany fajowa jazda".

Macie jakieś dobre typy na jutro?

Wiadomo kto nie kupił PDA PCG po 0,1 gr przegrał życie. Warto przyjrzeć się Elstaroil. Idzie nowy rok a tu jeszcze żadnych kontraktow nie podpisują a powinni jak nie chcą kar płacić wiec licze na infa a kursik jak obserwuje od marca jeszcze tak nie szalał na takich obrotach. Jutro się okaże co tam sie dzieje w akcjonariacie.
warren buffet / 2007-11-28 23:55 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
ja opieram sie jutro na

midas
ppwk
elkop

inne: wg potrzeb
Navigare----- / 2007-11-29 00:13 / Uznany Gracz Giełdowy
wypisałem sobie wczoraj pare spółek o niskim c/wk i c/z ponizej 10... a dzisiaj to juz nie ma znaczenia :)))
Life / 2007-11-29 00:09 / Tysiącznik na forum
nie mam tylko elkopa ale mam za to jeszcze Ferrum, Jupka ,14n, lcc, lentex i kopex
Nazbierało się trochę :)
Pisałem wczoraj że kupię do ośmiu i jak mówią tak robią :)
Doxon / 2007-11-29 00:05 / Tysiącznik na forum
Ja dopiero przeglądam i powiem że jak dziecko w supermarkecie sie czuję. napisze na koniec co wybrałem jak nie zasne, ale jest pare perełek :)
michoo / 2007-11-28 23:58 / portfel / "Hakuna Matata"
No Midasek by mnie ucieszył, nie powiem.
Dorzucę jeszcze swoje MCI. Wygląda mi po woli jakby rozpoczynało marsz powrotny w okolice 25.
marboru / 2007-11-28 23:49 / portfel / "Bankier giełdowy"
jutro będzie ciekawe otwarcie.....
jak ludzie poustawiali zlecenia?
większość na co najmniej +5%.............będą chętni?
będą.

dobranoc.
warren buffet / 2007-11-28 23:47 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
nic trzeba cos sobie na DT kupic, pod warunkiem ze nie bedzie na wszystkim +30%....

fora huczą od extazy..... to dobry znak :) dla misiow :)
zbig$ / 2007-11-28 23:50 / Uznany gracz - weteran 93/94
nie wszystkie. na onecie glucho...
warren buffet / 2007-11-28 23:47 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
dobranoc
inwestor1975 / 2007-11-28 23:25 / Tysiącznik na forum
dobr ide na tv
sztos
industrial-usagi / 2007-11-28 23:21 / Bywalec forum
cos sie USD/JPY osowa na konec dnia :(
lojka / 2007-11-28 23:21 / Tysiącznik na forum
Jetem z powrotem - sprawy rodzinne załatwione ;)
USA - nie powiem, że mnie nie rajcują ;)
czekam na jutro, żeby z czegoś wyskoczyć :) i tak za długo w niektórych siedziałam ;)

może klupię coć ruchliwego, nie lubię jak się kasa na koncie kisi ;)
michoo / 2007-11-28 23:49 / portfel / "Hakuna Matata"
Hehe, no USA to powiedzmy taka dobra wróżba na jutro :)
Może uda się trochę strat odrobić ;)
lojka / 2007-11-28 23:56 / Tysiącznik na forum
dokładnie - liczę na ;))))

nie śpisz jeszcze?
michoo / 2007-11-28 23:59 / portfel / "Hakuna Matata"
Właśnie skończyłem pracę na dziś. Tyle, że tym razem dla odmiany nad swoją stronką siedziałem ;)
lojka / 2007-11-29 00:03 / Tysiącznik na forum
jak skończysz to daj linka ;) bo jestem ciekawa ;)
michoo / 2007-11-29 00:12 / portfel / "Hakuna Matata"
Do końca to jeszcze duuuużo brakuje :/
Ale jak obiecałem, linka dostaniesz :)
warren buffet / 2007-11-28 23:15 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
euforia na forum :) radze pamietac o realizacji zyskow.... ale to tylko nawiasem mowiac :)
_wookash_ / 2007-11-28 23:35 / Bywalec forum
ja vidzę raczej konsternację:]
lojka / 2007-11-28 23:23 / Tysiącznik na forum
najpierw trzeba je mieć ;))
marboru / 2007-11-28 23:25 / portfel / "Bankier giełdowy"
dobrze prawisz
dobrze
lojka / 2007-11-28 23:37 / Tysiącznik na forum
oj dobrze ;)
chociaż źle ;(((( nie lubię nie mieć zysków ;)
marboru / 2007-11-28 23:43 / portfel / "Bankier giełdowy"
jutro sam coś wezmę ok 13 jeszcze..........
jest szansa również, że coś się sprzeda
oj optymistom rynek dał trochę popalić ostatnio.
lojka / 2007-11-28 23:59 / Tysiącznik na forum
oj dał - niestety ;( - widać nie jest ok - być dobrze usposobnionym do otoczenia ;)
zbig$ / 2007-11-28 23:20 / Uznany gracz - weteran 93/94
tłum czasami ma racje - trza patrzec na obroty - jak stuknie 3-4 mld to łacno koniec bedzie
inwestor1975 / 2007-11-28 23:17 / Tysiącznik na forum
na większosci moich spółek to jeszcze daleko :-)
dario1069 / 2007-11-28 23:21 / Bywalec forum
No nie wiem Warren czy większość jest zarobiona :=))
Patrycja.N / 2007-11-28 23:11 / portfel / Tysiącznik na forum
No kochani, nikt nie zna dnia ani godziny, KNF czuwa:

http://czestochowa.naszemiasto.pl/wydarzenia/793141.html
Doxon / 2007-11-28 23:45 / Tysiącznik na forum
Na interferiach ktoś notorycznie podbija kurs jedną akcją na zamknięcie żeby odniesienie było lepsze na drugi dzień, ale chyba nie wie że ryzykuje :)
Patrycja.N / 2007-11-28 23:54 / portfel / Tysiącznik na forum
przecież, zawsze kupując coś lub sprzedając pkc lub nawet z limitem można obniżyć lub podnieść kurs, wtedy jak inni polecą jak stado owiec za tym to proces murowany, lepiej nie kupujcie nic i nie sprzedajcie, bo szkoda zmarnować życie w kryminale ;{
marboru / 2007-11-28 23:50 / portfel / "Bankier giełdowy"
na wielu innych spółkach również.)
zbig$ / 2007-11-28 23:31 / Uznany gracz - weteran 93/94
żenada...jak zwykle łapaj złodzieja...b edą zamykac bezdomnych za kradziez tabliczki czekolady czy puszki ze słoniną, a miliardowi aferzysci ze wszystkiego sie smieją...
inwestor1975 / 2007-11-28 23:23 / Tysiącznik na forum
KNF żarty sobie ROBI ??!!!??!!
lepiej niech prospekty czytaą debiutantów !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
marboru / 2007-11-28 23:19 / portfel / "Bankier giełdowy"
myślałem, ze jest demokracja i jak sie chce kupić 1 akcje to się kupuje.....
szkoda, że na lpp sobie gość nie pograł hehehe
industrial-usagi / 2007-11-28 23:18 / Bywalec forum
he he niesamowite co za skala spekulacji i manipulacji no no to sie nazywaczujnosc KNF .... ehhhh ;(
ślicznooka / 2007-11-28 23:19 / Uznany gracz giełdowy
piękny sukces KNF... rozumiem, że najpierw rozprawi się z wszystkimi emerytami, a potem weźmie się za prawdziwych spekulantów?
zbig$ / 2007-11-28 23:32 / Uznany gracz - weteran 93/94
mylisz sie - potem wezmie sie za studentow - drzyj nasz warrenie...
ślicznooka / 2007-11-28 23:36 / Uznany gracz giełdowy
:-))) ten jego zarobek na opcjach X w zasadzie jak z jakiegoś archiwum.
bebe / 2007-11-28 23:26 / portfel / Forumowicz z doświadczeniem
uciekło mi moje pisanie..
ponawiam..
płakać....czy się smiać....? !!!!!!!!
"wyczulenie" = toksyczność....chyba należy się o wiele "pięter" wyżej..../nie mówiąc o sumach/
ślicznooka / 2007-11-28 23:37 / Uznany gracz giełdowy
ręce opadają droga Bebe, a rekiny mają się świetne i są wciąż dokarmiane.
bebe / 2007-11-28 23:48 / portfel / Forumowicz z doświadczeniem
zgadza się....a teraz ten link, który "mówi" o "działaniu" knf.....toż to dalsze dokarmianie ....z innej beczki..
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy