Forum Forum inwestycyjneFundusze

ING subfundusz selektywny plus

ING subfundusz selektywny plus

Z.Cz / 195.150.66.* / 2008-11-18 21:30
Witam,

ktoś w lipcu 2007 r doradził mojej mamie aby kupiła jednostki tego funduszu za 10tys (większą część swoich oszczędności..). Ja kompletnie nie znam się na funduszach ale mama ciągle mnie pyta co ona ma teraz robić?? Myślicie, że jest jakaś szansa, żeby odzyskać chociaż 80% tych pieniedzy i za ile lat?...Moze trzeba to jakos przekonwertowac na inny fundusz w ING?...
Wyświetlaj:
anty ING / 78.102.255.* / 2008-11-19 15:07
Szansa na odzyskanie pieniedzy od złodzieji z ING jest ŻADNA!. Wiekszość z zarzadzajacych po przypadkowe ciule wybrane na te stanowiska po znajomosci a trafnosć ich inwestycji jest gorsza niż gdybyś sama inwestowała na ślepo. Niestety za te swoje pseudousługi finansowe pobierają "opłatę za zarzadzanie". Wniosek z tego, że im dłużej bedą twymi pieniedzmi zarzadzać tym mniej ich zostanie.
miki3d / 2008-11-19 11:26 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Selektywny w tym momencie jest funduszem czysto akcyjnym. I takim pozostanie przez najbliższy czas - takie mam wrażenie po kiedysiejszej rozmowie z zarządzającym tym funduszem. W najgorszym wypadku fundusz zacznie odrabiać straty za 2 lata, kiedy zakonczy się bessa.

Jeśli ryzyko nie jest tego warte mozna się skonwertować to bezpieczniejszego fundusz w ramach parasola ING - Oblikacji lub Mieszany Ochrony Kapitału 90.
infop@politykapersonalna.pl / 79.187.187.* / 2008-11-19 15:48
Zgadzamsie z przedmówcą.. zelepiej przeknwertowac teraz.. na Fundusz Obligacji i czekac na obnizenie stop procentowych obligacje beda rosly.. teoeretycznie i hisotrycznie..

Ps. Ja wogóle ma nienajlepsze zdanie o ING jako o Firmie...
ale fundusz bym zmienil.....
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.