Forum TechnologieIT i Telekomunikacja

Inwestycja w Social Media - czy to gra warta świeczki w kontekście SEO?

Inwestycja w Social Media - czy to gra warta świeczki w kontekście SEO?

Tomasz Smykowski / Websoul / 89.65.184.* / 2014-04-08 13:41
Jeśli dokładniej wsłuchamy się w to co powiedział Matt Cutts to mówi on o tym, że według jego najlepszej wiedzy w Page Rank nie uwzględnia się liczby fanów na Facebooku, czy obserwujących na Twitterze.

Mówi też o tym, że jeśli strona społecznościowa (na Facebooku, czy Twitterze, Google+) jest dostępna dla crawlera Google to stanowi takie samo źródło informacji jak każda inna.

Nie wnosiłbym na tej podstawie, że social media nie ma wpływu na SEO. Ponieważ SNSy są crawlowalne (w zależności od ustawień prywatności etc.) to są źródłem sygnałów dla Google.

Jedynie liczba lajków czy obserwujących nie jest źródłem sygnałów dla Google i to jest całkiem naturalne obecnie (o czym napisano w tym artykule).

[...]

A tu pełny wywiad z Cuttsem, polecam:

http://linkarati.com/google-webmaster-video-matt-cutts-google-separate-popularity-authority/

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

Najnowsze wpisy