Jak brandheros sprzedają markę i produkt
Money.pl
/ 2013-10-22 07:55
prezydęt
/ 87.205.28.* / 2013-11-03 11:35
Niewątpliwie lubimy bohaterów reklam, którzy nas bawią bądź kojarzą się z ciepłą i miła atmosferą, takich, którzy wywołują u nas przyjemne skojarzenia.
raczej skojarzenie z prostakiem
prezydęt
/ 87.205.28.* / 2013-11-03 11:33
Serce i Rozum
przykład banału artystycznego, do tego jeszcze politycznie poprawnego (serce to niby kobieta, jednak niekoniecznie...), który jednak wielokrotnie powtarzany - zostanie uznany za akceptowalny.
nowefr
/ 83.19.76.* / 2013-10-31 10:57
z cyklu Serce i Rozum. Niestety nie emitowany w tv.
autorka316
/ 150.254.162.* / 2013-10-31 10:18
Tiger. Produkt należący do koncernu Maspex Wadowice kojarzy się jeszcze z twarzą Dariusza Michalewskiego
z tego co mi wiadomo twarzą tej marki był pan MichalCZewski...
szary (ten szary)
/ 91.229.22.* / 2013-10-22 07:55
Sugeruje obejrzeć w pierwszej kolejności serial dokumentalny "How tv ruined Your life" (co nieco paradoksalne w odniesieniu do medium) a później pisać rzeczy oderwane od życia i pozbawione esencjonalnego sensu.