Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Jak dobrze promować whisky? Tak robi to Johnnie Walker

Jak dobrze promować whisky? Tak robi to Johnnie Walker

Wyświetlaj:
FlyMan / 213.146.45.* / 2013-12-16 09:46
Według artykułu w Polsce sprzedawane jest 15 milionów litrów whisky rocznie z czego 10% czyli około 1,5 miliona litrów (wow!), to trunki o cenie powyżej 1000 zł. Jednocześnie stwierdza się, że niebieski JW sprzedaje się w ilości kilkuset butelek rocznie (cena 750 czyli poniżej 1000). Coś tu nie gra. Według mnie sprzedaż whisky powyżej 1000 zł za butelkę to jakieś 0,1% albo nawet 0,01%(to by było jakieś 2150 butelek 0,7 l).
Jurdziu / 62.148.92.* / 2013-12-17 09:33
Wszystko się zgadza, bo Blue Label nie jest jedyną Szkocką z ceną ok. 1000zł,
Joseph 444 / 188.47.246.* / 2013-12-15 09:23
Ale nie wiedzą że po dużych ilościach whisky i przez dłuższy okres pewne zachorowanie na raka trzustki ,raka krtani i wątroba się rozlatuje, zobaczcie amerykanskich aktorów ilu choruje na raka tzustki czy krtani, biedni o tym wiedzą a bogate snoby chcą szpanować.
m-53 / 95.49.178.* / 2013-12-13 07:51

grupa celu jest coraz młodsza, są to bywalcy klubów i dyskotek,

taaaa, to rzeczywiście koneserzy.
Chodzi o rozpijanie coraz młodszych, podatnych na reklamę - i tyle.

Najnowsze wpisy