Central Propaganda Department
/ 178.36.182.* / 2013-01-02 20:02
Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w grudniu 2012
roku do 12,5 proc. z 14,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na
podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w grudniu 2012 r. spadł do 13,3 proc. z 15,4 proc. rok
wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,9 proc. z 17,1 proc., a TVP2 do 12,3 proc. z 13,2 proc.
W grudniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat)
spadła do 12,9 proc. z 15,0 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie
komercyjnej spadł do 14,7 proc. z 17,0 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 10,8 proc. z 13,4
proc., a udział TVP2 spadł do 10,9 proc. z 11,5 proc.