Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Jak mam inwestowć?

Jak mam inwestowć?

EVE21 / 2007-03-08 16:09
Jestem studentką Zarządzania i Marketingu. Dopiero zaczynam interesować się GPW. Czytam wszystkie analizy ale to za mało aby zaznajomić się dobrze z giełdą. Proszę o kilka złotych rad inwestora giełdowego. Jak mam inwestować????????????
Wyświetlaj:
gio' / 83.27.205.* / 2007-03-10 11:28
cześć
1. załóż rachunek z dostępem do internetu /zlecenia są tańsze/
2. kup parę akcji nie jedną /przysłowie giełdowe mówi nie trzymaj wszystkich jajek w jednym koszyku/
3. na początek wybierz te które są nisko wyceniane przez rynek - np. CNG. IBS, ELS, DUD, HWE, PRD, Agora, czyli te które wychodzą z dołka. TO MUSI BYĆ TWÓJ WYBÓR - Uzasadnieniem musi być coś o czym wiesz tylko TY a rynek tę informację zignorował!
4. dodatkowo kup jedną z ackji polecanych przez uznanych /tylko uznanych/ inwestorów z forum money /inne fora na razie omiń/
5. po pewnym czasie oceń na czym najlepiej wyszłaś i spróbuj ocenić dlaczego
pozdrawiam
needle / 2007-03-09 18:40 / Bez rangi
pierwsze czego się nauczyć to czytać co zostało napisane wcześniej!!!
nie masz czasu?, nie umiesz czytać?, nudzi Cię to? - nie graj samodzielnie i oddaj pieniądze średniozarabiającemu TFI o zrównoważonym lub stabilnym portfelu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pasuje?
jeśli tak pograj "na sucho" 3- 4 msc
w tym czasie przeczytaj 2-3 książki o giełdzie (można kupić, ściągnąć , pożyczyć) i nie przychodź tu z pytaniami: co to spread, dlaczego coś spadło, co to LOP, w którym banku założyć rachunek, co ma wspólnego parkiet Shanghaj B z indeksem WIG 20, kiedy zacząć z prawdziwymi pieniążkami - jeśli tego nie wiesz - nie inwestuj ~
~!~~~~~~~~~~~~
i taka podpowiedź: wśród inwestorów jest tylko 5% kobiet
na pochodnych 0,5%
wystraszyłaś się - nie inwestuj
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
masz pieniądze na stracenie
masz za co żyć bez tych pieniędzy, które stracisz (które mogłabyś stracić)
jeśli nie - nie graj
to nie jest zabawa dla grzecznych dziewczynek