Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Jak się ma ideę, można wykorzystać cudzy sukces

Jak się ma ideę, można wykorzystać cudzy sukces

Wyświetlaj:
Dziwne / 217.116.110.* / 2006-12-24 00:52
To nie pierwszy przypadek kiedy nawet w dużych-globalnych firmach oraz wykupujących nazwy i usługi reklamowe za duże pieniądze - po prostu nie robi się tego profesjonalnie.
Nie tak dawno byliśmy przeciez świadkami podobnych zmagań innego ginanta - Orlena (bilboardy: "sprzedam Orlen").
Jest kilka firm, które przecież mają naprawde bogate portfolio, są docenione na rynku tworzenia persfazyjnych nazw dla firm, sloganów, haseł, tekstów (chociażby www.Contekst.com.pl, www.Codes.pl czy www.ByWord.pl).
Czy trzeba kopiować nazwy już znane i funkcjonujące?
przecież tak naprawde na dłuższą metę, dla prestiżu, dla klientów, dla odrębności marki (a każda tego potrzebuje), jest to po prostu zgubne.
kaaapsi / 83.5.132.* / 2006-12-08 20:39
Centertel skopiował nazwę polskiej firmy szkoleniowo-doradczej IDEA! Management Consulting która powstała w roku 1995, najlepszy dowód, że musiał odkupić od niej domenę idea.pl
morena / 213.158.196.* / 2008-07-07 05:31
słyszałam o tym. opowiadała mi o tym dziewczyna ktora zajmuje sie nazwami i sloganami dla małych i średnich firm. miała kilka tekstów miedzy inymi o tym na swojej stronie www.copywriting.pl.tl wiadomo, nie kaszdy klieny śliedzi takie sprawy, ale ja uwazam że nie ma to jak własna nazwa. po co podpinać sie pod inne nazwy i firmy? wiadomo ze troche kosztuje,jak kazdy biznes, ale odgrodzenie sie od firmy jaka nosi albo nosiła naszą nazwe tez kosztuje i moze byc nawet gorsze. ja patrze na takie firmy że są nieprofesjonalne i idą na łatwizne

Najnowsze wpisy