Tomasz Pakulski
/ 212.67.132.* / 2011-01-28 09:37
Witaj Rafale,
Zawsze staramy się podawać jak najwięcej przykładów innych firm, rozwiązań. Możesz to sprawdzić w innych artykułach, które publikujemy (zapraszam na nasz blog) - nie boimy się konkurencji. Celem tego artykułu było pokazanie jednak jednego, prostego narzędzia, które dodatkowo umożliwia dotarcie różnymi kanałami marketingu bezpośredniego do wielu odbiorców.
Wiem, bo badam rynek dokładnie, iż nie znajdziesz drugiego takiego narzędzia (wysyłka maili, faksów, SMSów), które pozwala na analizę skuteczności różnych kanałów komunikacji. Sam pewnie wiesz, iż im więcej usług dostarcza jeden dostawca, tym wygodniej dla Ciebie i firmy.
Wystarczy jedno szkolenie, jedno wdrożenie, jedna umowa itd. zamiast korzystać z dostępu do 3 różnych platform i jeszcze nie mieć możliwości szybkiego i łatwego porównania skutecznosci.
W razie potrzeby zapraszam do kontaktu :)