dir
/ 78.88.31.* / 2016-10-12 15:10
Odradzam PekaoSA Unnicredit.
Pracownik banku , który otwierał mi konto gospodarcze w Peka S.A. nie potrafił mi uruchomić dostępu elektronicznego. Na marginesie Pani miała ponad 60 lat i oferując konta, również z dostępem elektronicznym sama nie potrafiła uruchomić dostępu elektronicznego, ani wyjaśnić obsługi elektronicznej konta. Dramat-bank dla emerytów!!!!
Zaryzykowałam, zakładając , że to problem pojedynczego pracownika. Po paru miesiącach, kiedy złożyłam przelew elektroniczny do ZUS , bank nie przekazał w terminie tego przelewu, ba w ogóle go nie wykonał i nie skontaktował się ze mną do 10 dnia miesiąca. Zamieścił tylko krótki komentarz w informacjach przy koncie, że przelewy nie wykonano z powodu problemów technicznych banku. Nie wykonano go w ogóle, nawet po rozwiązaniu technicznych kłopotów wewnętrznych banku.
Teraz już wiem, że nie mogę dłużej ryzykować i muszę przenieść konto gospodarcze i pieniądze do innego banku!!! Kiedy zadzwoniłam zgłosić problem, to Pani powiedziała mi, musze przyjechać do placówki , w której konto zostało założone, choć byłam na drugim końcu Polski. I po co koto elektroniczne, jak i tak niczego elektronicznie nie potrafią robi, a każdy problem chcą rozwiązywać po staremu- w okienku Placówki Banku. Jeszcze raz podkreślam, że PKO SA to bank starej manufaktury, który nie dostosował się do realiów obecnego rynku. Strzeżcie siebie , swoje firmy i pieniądze przed tym bankiem!!!