Forum Forum dla firmOprogramowanie

Jakie oprogramowanie hotelowe?

Jakie oprogramowanie hotelowe?

Thomasx / 79.173.2.* / 2008-04-09 15:39
Witam serdecznie, poszukuje oprogramowania hotelowego. Przetestowałem już kilka aplikacji. Uwagę moją przyciągnęło oprogramowanie hotelowe eye.HOTEL Atante http://atante.pl. Jakie są wasze odczucia doświadczenia?
Wyświetlaj:
andrzej_nowak_pl / 2017-04-20 13:12
Pracowałem z systemami między innymi na Soho lub Charcie i były dość skomplikowane i trudne do odnalezienia się. OtelMS jest bardzo intuicyjny i w sumie wystarczy jeden dzień, żeby go opanować, i nawet wdrążyć. Posiada wiele rozbudowanych opcji, nadaje się znakomicie do małych i dużych obiektów. Jak patrzyłem na ceny to również wypada najlepiej pośród wszystkich dużych systemów. Dodatkowo posiada moduł integracji on-line, który synchronizuje go z największymi portalami i pozwala zaoszczędzić dużo czasu na przepisywanie ręczne allotmentu. Po rejestracji na ich stronie http://www.otelms.com/pl/index.html można za darmo przetestować przez 2 miesiące, system nie wymaga żadnej instalacji. Support techniczny jest na poziomie, szkolenie mają darmowe.
Polecam!
darek720 / 188.146.70.* / 2017-03-23 10:59
Według mnie najlepszy program do obsługi małego hotelu to CHART (http://www.chart.pl/). To wielofunkcyjny system, który jest niezwykle prosty w obsłudze, dzięki czemu każdy pracownik szybko go opanuje :)
dixit / 2017-01-13 08:24
Jak dla mnie mnie bezkonkurencyjne jest http://www.intelihotel.pl/ Nie ma chyba lepszego oprogramowania dla hotelu, dlatego polecam!
Prezes888 / 37.228.243.* / 2016-11-25 10:15
Manager recepcji: OPERA PMS i nic innego ;)
Ewamalina / 31.2.96.* / 2016-10-27 15:41
Ja zdecydowanie polecam oprogramowanie http://www.adith.pl/ mają ofertę zarówno dla hoteli jak i dla gastronomii. Proste, przejrzyste. Dla mnie najlepsze.
NFHotel / 176.114.233.* / 2016-06-24 09:00
Można też przetestować nasze oprogramowanie NFHotel. Działa na każdym urządzeniu: PC, Apple, tablety. Booking Engine zintegrowany - rezerwacja ze strony wpada do programu w tej samej chwili. Połączenie z Booking.com również błyskawiczne - o zmianie obłożenia Booking.com wie po ok 2 sekundach. Intuicyjność - nowy recepcjonista jest w stanie wykonywać swoje czynności już po 20 minutowym szkoleniu :) W programie nie zabrakło: wystawiania faktur, analiz i raportów, powiadomień sms… więcej na stronie: https://nfhotel.pl. Przetestować można za darmo - robimy niezobowiązujące prezentacje online.
Kinga555 / 89.72.107.* / 2016-06-21 23:32
Witam, czy byłby ktoś w stanie napisać jakie wady i zalety posiada LSI? Potrzebuję tego na studia. Niby pracowaliśmy na tym programie, ale jedyne co jestem w stanie stwierdzić to to, że są ogromne problemy gdy korzysta się z programu z kilku komputerów naraz... Z góry bardzo dziękuję.
alina_gren / 2016-05-05 11:31
Jeśli hotel jest spory, aplikacja może nie wystarczyć. Tym bardziej że na rynku jest sporo zintegrowanych systemów zarządzania hotelami. Kwestia teraz, wybrać najlepszy. Z własnego doświadczenia mogę polecić to oprogramowanie od GIP. Tu znajdziesz więcej info gip.com.pl/hotel/. Ogólnie, sporo rzeczy jestem w stanie ogarnąć za pomocą jednego programu, to znamy: system alarmów, sterowanie klimatyzacją, zintegrowanie restauracji z recepcją, tak że goście zamawiają, wszystko idzie na ich konto, a przy wymeldowaniu płaca zbiorczo.
Rafał - it / 176.114.233.* / 2016-02-02 19:10
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! HOTEL I MANAGER LSI SOFTWARE !! 3 lata temu daliśmy się zwieść handlowcom firmy LSI wydawali się być kompetentni i uprzejmi a program spełniać nasze oczekiwania. W rzeczywistości program jak i serwis to dramat. Po pierwsze praktycznie brak pomocy do oprogramowania - na forach też nic nie znajdziecie jak co zrobić. Firma za wsparcie pobiera olbrzymie opłaty - jak nie zapłacisz nie będziesz wiedzieć jak co zrobić poza tym i przede wszystkim! Teraz siedzę nad inwenturą i zaraz rozwalę serwer. Jak już wprowadzisz produkty na magazyn to nie da się ich usunąć po latach mamy olbrzymią bazę z którą prawie nic nie można zrobić - firma zaoferowała nam wyczyszczenie całego serwera i wprowadzenie wszystkiego od nowa - zamiast usunąć zbędne pozycje. Tak samo z resztą opcji dodasz typy blokady czy języka i po czasie nie da się ich usunąć jak będą zbędne tylko trzeba wszystko od nowa wgrywać. Mamy też chanel manager tej firmy - to jest jeszcze większa porażka. System idealny dla masochistów. Opamiętaj jak będziesz wybierał oprogramowanie sprawdź czy w internecie są dostępne informacje jak z niego korzystać - inaczej zbankrutujesz na wsparciu technicznym. P.S dziur jest dużoooo więcej.
IdoSell Booking / 212.106.0.* / 2015-09-07 13:41
Witam Serdecznie,

Nazywam się Cezary Wiśniewski i reprezentuje firmę IdoSell Booking będącą marką Spółki akcyjnej IAI, która już od ponad 15 lat zajmuje się projektowaniem oprogramowania będącego podstawą pracy naszych klientów.

Chciałbym Państwa zachęcić do wypróbowania systemu rezerwacji online jakim jest IdoSell Booking, jest to chmurze czyli całkowicie online (do obsługi wystarczy jedynie przeglądarka internetowa, nie trzeba nic instalować) system który umożliwia:
-Zarządzanie rezerwacjami w Państwa obiekcie.
-Dowolną konfiguracje oferty przez Państwa.
-Przyjemny i dobrze zorganizowany proces rezerwacji noclegu.
-Dostęp do syatemu poprzez aplikacje mobilną
-Integracje z takimi serwisami jak, Booking.com, czy TripAdvisor.
-Integracje z oprogramowaniem hotelowym X2Hotel firmy Adith lub KWHotel firmy Kajware

[...]
http://www.idosell.com/pl/booking/contact/


### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
pati201 / 83.238.72.* / 2015-04-13 12:34
Witam,
Ja z pełną odpowiedzialnością mogę polecić X2System. To wielomodułowy system obsługujący wszystkie aspekty prowadzenia działalności gastronomicznej.
Oprogramowanie znajduje zastosowanie zarówno w małych jedno lokalizacyjnych placówkach gastronomicznych,
jak również w dużych wielooddziałowych firmach, gdzie stosuje się centralne zarządzanie biznesem. Znalazłam go na stronie
https://www.intentsales.pl
MonikaDS / 77.112.25.* / 2015-04-22 12:28
polecam nowy portal promocyjno-ogłoszeniowy z możliwością rezerwacji dopasowaną do specyfiki wielu branż. dajemy możliwość założenia konta głównego oraz do 250 subkont dla pracowników z możliwością nadania im dostępu do wybranych funkcji.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą na mbooking.pl
Aldona849 / 89.71.166.* / 2014-11-24 15:00
Ja polecam program do rezerwacji ZAPIZAP. Prowadzę niewielki pensjonat na południu Polski i korzystam z tej aplikacji od kilku miesięcy. Jestem bardzo zadowolona. W końcu mam wszystkie informacje uporządkowane w jednym miejscu- oprócz terminów rezerwacji, mam listę klientów, szybką wyszukiwarkę, mogę robić podliczenia miesięcznych dochodów bez jakichś skomplikowanych arkuszy kalkulacyjnych no i co jest bardzo dużym plusem wg moich obserwacji- dzięki temu, że to program mobilny- mam go np. w telefonie- odpisuję potencjalnym gościom od razu, przez co nie trafiają do konkurencji. Z tego co wiem, to na ich stronie www.zapizap.pl można za darmo przetestować aplikację dopasowując do wielkości hotelu, ilości pokoi itp i nie wymaga ona żadnej instalacji. Warto wypróbować, bo bardzo ułatwia to pracę osobom prowadzącym hotele, czy pensjonaty.
malgorzata goch / 2014-05-20 09:58
Polecam dobre dedykowane systemy IT. Firma mikrobit tworzy je pod każdą z branż.
Napewno znajdziesz coś dla siebie na http://www.mikrobit.pl/
lenamagda_32 / 77.254.200.* / 2014-05-13 06:14
pracuje na recepcji i ostatnio z polecenia zmieniliśmy program na mHotel firmy Matsol - bez porównania z tym co mieliśmy do tej pory(a przerobiliśmy już kilka)!! Gość przyjechał z drugiego końca polski (hotel nad morzem a on z Krakowa:), przeszkolił cały personel za grosze a sam program prosty w obsłudze i za naprawdę rozsądną cene jak na te funkcje które posiada(np.wysyłanie sms,faktur do klientów) Naprawdę polecam!
Andrzej946 / 89.71.227.* / 2014-02-13 16:55
Jakiś czas temu również poszukiwałem nowego oprogramowania hotelowego, ponieważ poprzedni system się nie sprawdzał - był za bardzo skomplikowany, a przy rozbudowie hotelu kiedy przybyło nam klientów mocno spowalniał pracę personelu. Obecnie używamy systemu "RECEPCJA" firmy Proctronik (www.proctronik.pl)- został mi polecony przez znajomego hotelarza, który używa go od lat. Muszę przyznać, że program doskonale działa i z tego co mówi mój personel jest bardzo prosty w obsłudze. Do tego można go łączyć z oprogramowaniem do gastronomii, a nawet systemem do obsługi basenu, który też posiada ta firma. Polecam.
olek1988 / 91.197.155.* / 2014-04-28 13:37
Ja w moim hotelu korzystam z oprogramowania dostarczonego przez INFOVER. Przedstawiciel wdrożył go u mnie razem z telewizją hotelową i uzyskałem fajny rabat. Jak na razie nie ma co narzekać. Działą sprawnie a i Pani w recpecji są zadowolone:)

Najnowsze wpisy